Onderwerp: Wilton sportsball pan hoeveel cupcake mix?
Ik heb deze bakvorm te leen, en heb geen idee hoeveel cupcake mix (van Funcakes) en andere ingrediënten ik hiervoor moet hebben voor beide helften?
Iemand die het weet?
DANK!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wilton sportsball pan hoeveel cupcake mix?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik heb deze bakvorm te leen, en heb geen idee hoeveel cupcake mix (van Funcakes) en andere ingrediënten ik hiervoor moet hebben voor beide helften?
Iemand die het weet?
DANK!
Heb deze 1x gebruikt met Funcake biscuitmix.
Toen heb ik de hoeveelheid voor een ronde vorm met diameter 20 cm aangehouden.
Heb geen ervaring met cupcake mix. Maar misschien is daar een vergelijking te maken?
De vorm is 15 cm... en cupcake mix werkt heel anders want da's met boter, dus zal ook denk ik minder omhoog komen denk ik...? Ach, daarom vraag ik het ook... Ik hoop dat iemand het weet!
Hoop dat iemand je kan helpen.
Waarschijnlijk wel de verklaring waarom dit met biscuitmix voldoende was
300 gram mix, 150 gram boter. 3 eieren
300 gram mix, 150 gram boter. 3 eieren
Ik neem aan per helft?
DANK IIG !!! FIJN!
Yup, per helft
Superrr bedankt!
Yup, per helft
Yup, per helft
Nog even een vraagje... is het handig de cake in te vriezen? Heb de helften vandaag gebakken en morgen ga ik de voetbal maken. Of in koelkast of erbuiten?
Vandaag gebakken, en morgen voetbal maken hoef je niks voor in te vriezen hoor. Ik heb gisteravond gebakken (cupcakemix) en daar ga ik morgen pas weer mee verder. Even goed inpakken, buiten de koelkast en morgen verder. Cake kan veel hebben hoor
Super, het is helemaal gelukt! Ga de foto zo plaatsen van de taart in stapel :-)
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Wilton sportsball pan hoeveel cupcake mix?