1

Onderwerp: Voetbalschoenen

Hai medebakkersters,

Jaja woord staat er al. Ben opzoek naar HOW TO VOETBALSCHOENEN.
Heb een opdracht gekregen en het moet een voetbalveld zijn met een kleine bal in het midden en 1 paar voetbalschoenen.

Weet iemand mss een link ofzo waar dat staat? Zou heel erg fijn zijn als iemand me snel kan helpen wildeze weekend al de schoenen boetsieren en de rest maak ik 1 mei, ze komt de taart om haf 3 ophalen.

Alvast heel erg bedankt voor de moeite ;)

2

Re: Voetbalschoenen

in het feestelijke taarten-boek van joanna farrow staat een beschrijving, misschien te googelen?

lekker duurt het langst!

3

Helaas niks gevonden.

Bedankt voor het reageren

4

Ik heb zelf een voetbalschoen van cake gemaakt .Cake heb ik een beetje in vorm gesneden en toen bekleed met fondant.Ik heb gewoon een voetbalschoen op de aanrecht gezet en hem na gemaakt.Gewoon proberen .

5

jojade schreef:

Ik heb zelf een voetbalschoen van cake gemaakt .Cake heb ik een beetje in vorm gesneden en toen bekleed met fondant.Ik heb gewoon een voetbalschoen op de aanrecht gezet en hem na gemaakt.Gewoon proberen .

Oh wat leuk. Maar dat is niet wat ik bedoel. Voetbaschoen moet van marsepein zijn en moet op de taart komen naast de kleine voetbal ;)

6

kun je niet een "normaal" schoenpatroon nemen, deze in zwart uitvoeren met witte accenten, en noppen eronder?? Dan is het al gauw duidelijk dat het om een voetbalschoen gaat.

Anders even zoeken op cake central, die hebben voglens mij een aantal schoenpatronen staan.

7 Laatst bewerkt door 7alawyat (02-05-2008 12:59)

chokoala schreef:

kun je niet een "normaal" schoenpatroon nemen, deze in zwart uitvoeren met witte accenten, en noppen eronder?? Dan is het al gauw duidelijk dat het om een voetbalschoen gaat.

Anders even zoeken op cake central, die hebben voglens mij een aantal schoenpatronen staan.

Heb maar wat gedaan met behulp van tools en het is een beetje gelukt. De klant vondt hem prachtig ze had er geen woorden voor. Wat een zucht maar ik vondt ze eerlijk gezegt niks en ze wilde ook geen veters eraan hebben :think:

Zal straks de taart laten zien op de andere topic

Bedankt chocoala