1

Onderwerp: Gepuzzeld hert!

Een speciale opdracht...Een taart met als thema "hert". Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.

http://myalbum.com/photo/j5wJDbIMicme/360.jpg

2

Re: Gepuzzeld hert!

Wauw wat super knap gepuzzeld,  erg knap gedaan.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

vonn schreef:

Wauw wat super knap gepuzzeld,  erg knap gedaan.

Groetjes Vonn

Dank je!

4

Leuk geworden! gemêleerde fondant Staat er leuk bij!

ps.. Is t trouwens niet zo dat een puzzelplaatje helemaal vlak hoort te zijn en dat alle stukjes als 'een puzzel' in elkaar vallen ipv op elkaar?

5

lilli schreef:

ps.. Is t trouwens niet zo dat een puzzelplaatje helemaal vlak hoort te zijn en dat alle stukjes als 'een puzzel' in elkaar vallen ipv op elkaar?

Daar zijn geen regels voor, er wordt juist vaak 3d gepuzzeld. Ik vind het erg knap hoe je dat gedaan hebt!! Hele mooie taart

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

lady-vall schreef:
lilli schreef:

Daar zijn geen regels voor, er wordt juist vaak 3d gepuzzeld. Ik vind het erg knap hoe je dat gedaan hebt!! Hele mooie taart

Dank je, en ja inderdaad daar zijn de meningen nog wel eens over verdeeld.. :o

7

Mooi gedaan!
Leuk dat 3d effect, persoonlijk had ik voor een effen ondergrond gekozen, het geheel toont nu erg druk omdat het hert ook al diverse tinten heeft.
Maar dat neemt zeker niet weg dat ik het een heel mooie taart vind!

8

Dan heb ik t mezelf moeilijker gemaakt dan nodig is ;). vraag me alleen wel af of het mooi wordt als je bv mega mindy 3d gaat puzzelen.

ik heb binnenkort een woezel en pip puzzelplaatje en dat ga ik ook maar eens op deze manier doen. denk dat het met woezel en pip wel leuk is als het een beetje een 3d effect heeft.

9

ik vind je hert geweldig mooi gemaakt, super hoor!! je taart is ook erg  mooi met de kleuren zo :thumb:

10

lilli schreef:

Dan heb ik t mezelf moeilijker gemaakt dan nodig is ;). vraag me alleen wel af of het mooi wordt als je bv mega mindy 3d gaat puzzelen.

ik heb binnenkort een woezel en pip puzzelplaatje en dat ga ik ook maar eens op deze manier doen. denk dat het met woezel en pip wel leuk is als het een beetje een 3d effect heeft.

Komt vast goed! Veel succes, en het eindresultaat wel plaatsen he?!

11

Supermooi gedaan!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

12

chermenex schreef:

Supermooi gedaan!

Dank je :)

13

Knap hoor! Mooi gepuzzeld :thumb:

14

kweenie schreef:

Knap hoor! Mooi gepuzzeld :thumb:

Dank je!

15

vind em heel mooi!
drukke ondergrond vind ik wel wat hebben, iets artistieks!!