Onderwerp: Gepuzzeld hert!
Een speciale opdracht...Een taart met als thema "hert". Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gepuzzeld hert!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Een speciale opdracht...Een taart met als thema "hert". Ben benieuwd wat jullie ervan vinden.
Wauw wat super knap gepuzzeld, erg knap gedaan.
Groetjes Vonn
Wauw wat super knap gepuzzeld, erg knap gedaan.
Groetjes Vonn
Dank je!
Leuk geworden! gemêleerde fondant Staat er leuk bij!
ps.. Is t trouwens niet zo dat een puzzelplaatje helemaal vlak hoort te zijn en dat alle stukjes als 'een puzzel' in elkaar vallen ipv op elkaar?
Leuk geworden! gemêleerde fondant Staat er leuk bij!
ps.. Is t trouwens niet zo dat een puzzelplaatje helemaal vlak hoort te zijn en dat alle stukjes als 'een puzzel' in elkaar vallen ipv op elkaar?
Daar zijn geen regels voor, er wordt juist vaak 3d gepuzzeld. Ik vind het erg knap hoe je dat gedaan hebt!! Hele mooie taart
lilli schreef:Leuk geworden! gemêleerde fondant Staat er leuk bij!
Daar zijn geen regels voor, er wordt juist vaak 3d gepuzzeld. Ik vind het erg knap hoe je dat gedaan hebt!! Hele mooie taart
Dank je, en ja inderdaad daar zijn de meningen nog wel eens over verdeeld..
Mooi gedaan!
Leuk dat 3d effect, persoonlijk had ik voor een effen ondergrond gekozen, het geheel toont nu erg druk omdat het hert ook al diverse tinten heeft.
Maar dat neemt zeker niet weg dat ik het een heel mooie taart vind!
Dan heb ik t mezelf moeilijker gemaakt dan nodig is . vraag me alleen wel af of het mooi wordt als je bv mega mindy 3d gaat puzzelen.
ik heb binnenkort een woezel en pip puzzelplaatje en dat ga ik ook maar eens op deze manier doen. denk dat het met woezel en pip wel leuk is als het een beetje een 3d effect heeft.
ik vind je hert geweldig mooi gemaakt, super hoor!! je taart is ook erg mooi met de kleuren zo
Dan heb ik t mezelf moeilijker gemaakt dan nodig is . vraag me alleen wel af of het mooi wordt als je bv mega mindy 3d gaat puzzelen.
ik heb binnenkort een woezel en pip puzzelplaatje en dat ga ik ook maar eens op deze manier doen. denk dat het met woezel en pip wel leuk is als het een beetje een 3d effect heeft.
Komt vast goed! Veel succes, en het eindresultaat wel plaatsen he?!
Supermooi gedaan!
Supermooi gedaan!
Dank je
Knap hoor! Mooi gepuzzeld
Knap hoor! Mooi gepuzzeld
Dank je!
vind em heel mooi!
drukke ondergrond vind ik wel wat hebben, iets artistieks!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Gepuzzeld hert!