1 Laatst bewerkt door astap79 (26-01-2016 10:13)

Onderwerp: Verjaardagstaart voor mijn nichtje.

Ik mocht voor mijn nichtje een taart maken.
We wisten niet echt een thema, dus toen kwam ik dit soort taarten tegen op het net en dat vond ik ook wel erg leuk.
dit is hem geworden.
Gevuld met Zwitserse room met stukjes witte choco en aarbeienvlaaivulling op een laagje Swiss meringue creme.
De cupcake bovenop is gemaakt van rice krispie.
Ik zag later dat waar de cupcake stond het wat ging indeuken, dus snel wat cakepop stokjes erin gestoken voor ondersteuning :)

http://myalbum.com/photo/r9Ub0IcZy0E6/360.jpg

Groetjes Astrid.

2

Re: Verjaardagstaart voor mijn nichtje.

Wat een super leuke taart,  ik deed wel altijd een stokje of kitkat in de onderste taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

Das nog eens een verjaardagstaart, kan niet missen! Heel leuk gedaan!

Als ik ga stapelen, gebruik ik altijd stokjes o.i.d. ter ondersteuning. No way dat m'n onderste taart ooit komt te ontploffen door de bovenste... ;)

4

Wat een superleuk ontwerp!!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Bedankt dames!

Ach nu zit ik te denken en eigenlijk ook wel heel stom van me.. haha maar ook ik heb wel 3 dowels in mijn onderste taart gestoken, wat stom dat ik dat vergeten was  :grr: ... ik doe eigenlijk altijd met stapelen wel dowels erin, maar misschien de volgende keer 5 ipv 3 dowels doen  :lol:

Ontwerp is wel afgekeken van het internet, zoveel leuke taarten op Pinterest en zelf vaak weinig ideeën helaas.
Ik probeer toch wel vaak ff wat anders te doen zodat ik het niet helemaal namaak.

6

Leuke taart!

ik heb zelf nog nooit met crispies gewerkt. wat voor crispies heb je precies gebruikt en hoe gaat t in zn werk?

alvast bedankt!

7

Tof!!!! Leuke kleuren.

8

Bedankt!
@ Lilli, ik gebruik Rice krispie van kellogs... er zijn wel recpten van te vinden op het net..
http://www.zoetezinnen.nl/boetseren-met-rice-krispies/
het is eigenlijk best heel leuk om mee te werken en je hoeft geen dikke blokke fondant te gebruiken :)

groetjes.

9

Bedankt!

smeer je het eerst af voordat je gaat bekleden of wordt t niet zo bobbelig?

10

Wauw, het is is echt een super leuke en mooie taart, echt zo vrolijk en alles zo mooi geboetseerd en hoe jij dat toch zo mooi krijgt met de rice crispies geweldig hoor!!! :thumb:

en natuurlijk gefeliciteerd met je nichtje  :D  (wat zal ze er blij mee zijn geweest zeg :y  :y )

11

@ Lilli... Ik heb eigenlijk de rice krispie licht vochtig gemaakt en daar een laag fondant omheen,  daara een 2e laag fondant omdat het anders wel wat bobbelig is ja :)
Maar je zou ook kunnen afsmeren met royal icing, botercreme of ganache.

@ baklataart, hartstikke bedankt voor je compliment! ze was er erg blij mee ja, gelukkig :)

12

Feestelijk. Mooi hoor.

13

Bedankt smarianne!

14

Superleuke taart!
En mooi strak bekleed!

Mijn taarten: https://www.facebook.com/CakesByCher.
Webshop voor eetbare prints: www.TaartPrintje.com - vanaf €1,- (frosting)

15

Wat een mooie verjaardagstaart! Zal ze blij mee zijn!!!

16

Super mooie en gezellige taart.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

17

hartstikke bedankt dames :)