1

Onderwerp: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Voor de jarige Liza mocht ik maar liefst 3 meisjes Minions maken! Twee grote voor de visite en een mini voor haarzelf (+/- 9 cm hoog). De wensen voor deze meiden waren erg duidelijk (klant wist precies wat ze wilde :) ) en na een hoop troubles zijn ze ook allemaal afgekomen. Met name de luchtvochtigheid van die dag en de tiara werkten helemaal niet mee. Dit was tiara nr. 5 die eindelijk goed ging. Helaas voor het op de taart plaatsen ervan, tikte ik hem heel dom nog van tafel af. Gelukkig bijna heel gebleven, maar heb hem aan de achterkant wel even moeten steunen met sateprikkers gezien hij nog door de klant in de auto vervoerd zou worden.
http://myalbum.com/photo/oNbfSx5s0gpm/360.jpg

Deze dame heb ik gemaakt voor een wedstrijd die Brennies CakeHouse had uitgeschreven. Ik heb gebruik gemaakt van haar knitting mold voor een heerlijk warme gebreide sjaal en muts tijdens de koude winterdagen. Een ideetje dat ik vorig jaar al had, maar waar ik door tijdgebrek toen niet aan toe kwam. Dus dit jaar mijn uiterste best gedaan om haar af te krijgen. En ik ben erg blij met het resultaat :D
Ze is trouwens ruim 30 cm hoog. Het was voor mij voor het eerst dat ik dergelijk project maak. Ik denk dat ik nog wel een cursus visagie ga volgen, want daar valt nog wel winst op te behalen ;)
http://myalbum.com/photo/VwnAs01tm7Y8/360.jpg
http://myalbum.com/photo/FXjOFyxUdbSG/360.jpg

Ik heb tevens nog een parade geplaatst in de taarten-rubriek ;)
Bedankt voor het kijken!

2

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

:thumb: ziet er geweldig uit.  :thumb:

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Heel gaaf allebei!

4

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

wow leuk zeg! die tiara uitsteker is net nieuw toch? geloof  dat ik dezelfde gebruik heb vorige week. De eerste was bij mij ook gesneuveld  (te dun uitgerold) maar de 2e was goed gelukt :).
http://s11.postimg.org/z2p7vkdz3/Photo_Grid_1451772500235.jpg

5

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Wat maak jij toch geweldige taarten, die minions zijn super en zo strak en het gezicht...man o man, wat knap!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Dank jullie!!

Klopt idd Lilli, mooie taart trouwens! Na 4 pogingen wilde ik die tussenstukje er niet meer uithalen, vond ik teveel risico ;) (het risico dat ik niet in mijn arm zag :+ ). Normaal nooit geen problemen met tiara's (ik maak ze altijd met sugar gun of royal icing), maar nu was luchtvochtigheid gewoon knudde en fondant die ik normaal niet gebruik vanwege mijn warme handen. Teveel don'ts eigenlijk om het toch te doen haha. Maar ja, ik ga er deze week gewoon weer net als altijd 1 of 2 maken en in de kast onder een stolp bewaren. Dan heb ik altijd reserves in huis ;)

7 Laatst bewerkt door KimN (10-01-2016 10:30)

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Wat een leuk gezicht die 3 minions op een rij! Ze zijn erg leuk geworden! En dat gezicht....ziet er heel moeilijk uit, gaaf gemaakt ☺

8

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Wouw gaaf zeg!
Is je wintergezicht ook echt van taart?
Ik vind haar heel mooi.

9

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Wauw, wat ontzettend leuk en zo mooi gemaakt allemaal, vind je minions echt geweldig ook de kleuren!!! :thumb:

en je hoofd super knap gedaan zeg, je zou er toch mee moeten winnen =D

10

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Er waren nog meer prachtige creaties Baklataart, dus helaas niet in de prijzen gevallen.

En zij is geen echte taart Willeke, want ik wil haar nog wel een tijdje in mijn taartkamer kunnen showen :) Zij is gevuld met piepschuim en rice krispies.

11

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Geweldig!!!!

groetjes Wilma

12

Re: 3 Meisjes Minions voor 1 jarige & een Winterse dame van 30 cm hoog

Heel erg mooi !