1

Onderwerp: Tweede keer koekjes...

... met een stuk meer geduld.  :D

In de vakantie lekker een dagje gekliederd met ri.
Waar het rond kerst 2014 nog uitliep op een helse keuken en vooral een helse Ingrid, was het nu echt leuk om te doen! Ik kwam er alleen wel achter dat het heel fijn is om genoeg spuitmondjes te hebben, zodat je niet hoeft te kiezen welke je neemt voor welke kleur.
Wat vinden jullie ervan? Werk om mee verder te gaan en te oefenen?

http://myalbum.com/photo/QAudEDUFP02y/360.jpg

http://myalbum.com/photo/zfzM1kcpn33d/360.jpg

Groetjes,
Ingrid

2

Re: Tweede keer koekjes...

:thumb: zien er goed uit!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

3

ze zien er super leuk uit, en wat heb je die sneeuwvlokken mooi opgespoten.  Zeker mee verder gaan hoor :thumb:

groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

4

Knap gedaan, zeker mee doorgaan!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Leuk. Goed gelukt hoor! Nette koekjes ook. Leuk om te doen hè, dat brush embroidery.

6

Superleuk! Zeker mee doorgaan hoor!

Ik durf er nog steeds niet eens aan te beginnen  O-)

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

Ahh, wat een lieve reacties! Fijn om te horen, dan ga ik van het weekend nog maar 's aan de bak, denk ik. Ik heb nog wat ingevroren koekjes (ongebakken) liggen. Ideaal!

8

Wauw, ik vind ze echt heel mooi!! en zo netjes zeker de moeite om er mee door te gaan!!! :thumb:

je hebt een strakke hand hoor :)

9 Laatst bewerkt door Tante Taartje (07-01-2016 17:59)

Thanks Bakla!

Iemand trouwens nog tip voor mooie gelijke ronde lijnen?? Spiralen, zeg maar? Of uhm.... hoe heet dat? Van die mooie Franse boogjes, zeg maar, hihi!

10

Heel leuk gedaan!

11

Icing is leuk he? Je koekjes ook. Vind dat altijd heerlijk relaxt bezig zijn met koekjes en het ruikt ook zo lekker. Muziekje dr bij aan en wie doet je wat.