Onderwerp: Taart voor zondag nodig, vanavond vullen?
Voor zondagochtend moet mijn taart af zijn, maar ik heb die dag daarvoor de hele dag een feest. Zou ik de taart vanavond al kunnen vullen en decoreren? De vulling is botercreme met jam.
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Taart voor zondag nodig, vanavond vullen?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor zondagochtend moet mijn taart af zijn, maar ik heb die dag daarvoor de hele dag een feest. Zou ik de taart vanavond al kunnen vullen en decoreren? De vulling is botercreme met jam.
Ik denk wel dat dat moet lukken. Voor mijn taart op zaterdag (moet tegen 15u klaar zijn), heb ik gisteren de vuling gedaan, vandaag bekleden en morgenvroeg afwerken.
En bewaren op een koele plaats.
Ja hoor, dat kan. Inderdaad zoals Ajolie zegt, op een koele plek bewaren.
Kan prima, inderdaad op een koele plek bewaren Moet goed gaan hoor
Normaal bewaar ik ze in de koelkast, dat moet nu ook wel kunnen toch in een taartdoos? Ik heb nog geen last gehad van smeltende dingen.
Ik denk wel dat dat moet lukken. Voor mijn taart op zaterdag (moet tegen 15u klaar zijn), heb ik gisteren de vuling gedaan, vandaag bekleden en morgenvroeg afwerken.
En bewaren op een koele plaats.
Ff inhaken hierop
Vullen en afmeren met botercreme? En dan ik de koelkast bewaren?
Ik moet ook voor zondag een taart maken, dus die kan ik vanmiddag bakken, vanavond vullen en afsmeren en dan morgen bekleden en decoreren?
Zou ik hem nu ook al kunnen stapelen?
Kan prima, inderdaad op een koele plek bewaren Moet goed gaan hoor
Wat verstaan jullie dan onder "een koele plek"??
Niet de koelkast anders gaat mmf ed zweten/nat worden toch?
Waar dan? Berging? Elk vertrek in huis is kamertemperatuur dus rond 18-20 graden.
Ik heb nl binnenkort verjaardag en ik heb dan taart voor de zaterdagavond en zondagochtend (de restjes) maar om dat in de koelkast te stoppen of moet je het dan toch voor die paar uur in de koelkast doen en dan weer vroeg eruit??
Ik vind het ook lastig maar mik het toch elke keer in de koelkast. Tot nu toe geen zwetende fondant of marsepein gehad. met MMF weet ik het niet, nog nooit gebruikt.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bakken & Vullen » Taart voor zondag nodig, vanavond vullen?