1

Onderwerp: Taart invriezen met print, kan dat??

Een vriendin wil graag samen met mij taarten maken voor haar kids. Nu wil gaar dochter graag een Elsa / frozen taart. Een print is dan misschien wel het mooist. Alleen moet die taart worden ingevroren, nu is mijn vraag: Kan dat? Zo ja, wat is het beste, ouwel of Frosting? (Ik heb helemaal geen ervaring met prints, zal hem ook moeten bestellen)

2

Re: Taart invriezen met print, kan dat??

Ik zou niet invriezen. Taart is bij ontdooien altijd wat vochtig.....en dat gaat niet goed in combi met printje. Kun je print er niet opleggen als de taart ontdooit is, vlak voor je hem opdient/ eet?
Ik zou ook voor je kunnen printen!

3

Ik zou het niet aandurven, eerlijk gezegd. Wanneer de taart met print in de koelkast heeft gestaan gaat deze bij mij soms zelfs al wat bobbelen  :s

4

Ik zou de taart maken, invriezen en later pas de print er op doen als hij ontdooit is

hobbybakster voor het leven!
https://www.facebook.com/sylviahobby

5

Bedankt voor jullie reacties!

6

Een fototaart van de hemahaha, denk daar eens aan, hoe bewaarde je die toen je zelf nog niks met taarten deed? Ik zet die ook gewoon in de koelkast en vroor hem ook gewoon in, weet alleen niet welke sheets ze daar gebruiken......
Ik gok op frosty sheets.

Uit je dak met GEBAK!!!!

7

Frosty sheet invriezen gaat prima, maar dan moet deze ook altijd in de vriezer blijven whahahahah, zodra deze er uit gaat wordt de print lelijk door vocht. Ik plak de print altijd op,een ondergrond van fondant en als de taart de vriezer in moet, wat ik in principe nooit doe eigenlijk, kan de print er op worden gelegd nadat de taart is ontdooit

En wat betreft de prints van de Hema die zijn van de week nog in het nieuws geweest......en dat was niet echt positief zeg maar

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda