Onderwerp: eerste jaar koekjes plateau
Koekjes gemaakt voor een collega, zn dochtertje werd 1.
Instagram: TheCookieStudioNL Facebook
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerste jaar koekjes plateau
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Koekjes gemaakt voor een collega, zn dochtertje werd 1.
Onwijs leuk.
Groetjes Vonn
oh, die met die lieveheersbeestjes, die zijn mijn favoriet.
Tjeeee, schitterend!!
Kon ik maar zo koekjes versieren, dan zou ik mn baan opzeggen en de hele dag koekjes maken
Heb je die letters gewoon met royal icing gedaan? En hoe heb je dat plaatje gedaan en die stippellijntjes bij het lieveheersbeestje? (Hoezo nieuwsgierig.. )
Heel mooi! Wat een werk zo'n stapel allemaal mooi decoreren
Wauwwww, dit is ongelooflijk zo mooi en zo ontzettend knap hoe je dat hebt gedaan , geweldig
Wauw, prachtig!!!!!!!!!!!!
Prachtige koekjes! Ze vormen een mooi geheel.
Tjeeee, schitterend!!
Kon ik maar zo koekjes versieren, dan zou ik mn baan opzeggen en de hele dag koekjes maken
Heb je die letters gewoon met royal icing gedaan? En hoe heb je dat plaatje gedaan en die stippellijntjes bij het lieveheersbeestje? (Hoezo nieuwsgierig.. )
HIHI bedankt
Alles is van royalicing ik gebruik niets anders.
Hoe bedoel je dat plaatje? die baby?
Die heb in hand geverfd, als je me blog ziet staan er nog meer op.
Die stippellijntjes met rainbow color pen.
Ik wou dat ik me baan kon opzeggen, ik werk gewoon fulltime naast me koekjes.
Niemand wil meer dan een euro uitgeven voor een koekje waar ik zelf 1,50 voor kwijt ben
waren 3 plateau's trouwens
lady-vall schreef:Tjeeee, schitterend!!
Heb je die letters gewoon met royal icing gedaan? En hoe heb je dat plaatje gedaan en die stippellijntjes bij het lieveheersbeestje? (Hoezo nieuwsgierig.. )HIHI bedankt
Alles is van royalicing ik gebruik niets anders.
Hoe bedoel je dat plaatje? die baby?
Die heb in hand geverfd, als je me blog ziet staan er nog meer op.
Die stippellijntjes met rainbow color pen.Ik wou dat ik me baan kon opzeggen, ik werk gewoon fulltime naast me koekjes.
Niemand wil meer dan een euro uitgeven voor een koekje waar ik zelf 1,50 voor kwijt benwaren 3 plateau's trouwens
Respect!!
Geweldig!
Geef je ook workshops?
Geweldig!
Geef je ook workshops?
Wou het erg leuk vinden, maar ik vind me zelf nog niet goed genoeg en zou niet weten waar ik dat dan moet doen.
Maar bedankt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » eerste jaar koekjes plateau