1

Onderwerp: militairen boetseren?

Ik mag binnenkort een taart maken (60 personen pff) voor een feest met als thema tour of duty.
Best lastig!Wilde camouflage kleuren doen en dan militairen erop?Heb alleen geen idee hoe ik dat voor elkaar ga krijgen.

Iemand ideeen?

Alvast bedankt.

2

Re: militairen boetseren?

misschien alleen de helm er bovenuit laten komen, met een klein stukje hoofd?? Als je begrijpt wat ik bedoel

3

De 'aankleding' zou je kunnen maken van de soldaten-kleuren,
daar allemaal kleine balletjes van maken, naast elkaar leggen en dan uitrollen,
dan krijg je volgens mij wel het camouflage-effect...

er is wel een taart in soldaten-thema voorbij gekomen onderlaatst...zal eens zoeken!

Succes, lijkt me ook niet eenvoudig!

4

is de taart waar Dianne het over heeft.

5

Bedankt voor jullie antwoorden!
Dat wilde ik idd doen voor de aankleding.
Wil een stapel maken en dan in die kleuren.

Die taart is idd erg leuk!En zulke poppetjes zou ik ook wel willen maken,maar of dat gaat lukken?
Alleen een hoofd met helm is misschien ook wel een idee.

6

Misschien iets van een, get hoe heet dat ook al weer...zo een gat waar ze in zitten als er geschoten wordt, dan kun je alleen hoofd met helm boetseren. (zal het nou gewoon schtutersputje heten!?!?!??!)
Als het een stapel wordt kun je ook zandzakken doen op rand van onderste taartje en daar achter helm en hoofd?

7

Loopgraven??Is idd ook een idee!
Nu nog even uitvoeren,krijg nu al bijna stress :-)

Ik bedacht vanmiddag ook nog iets,heb een bettyboop in een boek staan,met beschrijving hoe je die moet maken.Zat ook te denken om haar jurk dan legergroen te maken ipv zwart.Maarja,in zo'n boek lijkt het makkelijk he.Wil misschien iets te veel voor een beginneling in de wereld van de taartenmakerij ...