1

Onderwerp: Olifantje voor op babytaart

Voor de geboorte van mijn neefje mag ik dit weekend een babytaart maken!
Ik heb gister alvast het olifantje geboetseerd dat erop komt zodat deze goed kan uitharden.
Ik vind het echt een schatje, maar vind het jammer dat hij bij zijn slurfje een klein beetje 'olifantenhuid' vertoond.

Ik moet heel eerlijk zeggen dat ik het een van de moeilijkste vormen vond die ik ooit heb geboetseerd, aangezien hij uit een heel stuk bestaat. Dat slurfje en dat hoofdje waren niet makkelijk zonder afdrukken! Maar het is gelukt!

Ik ben benieuwd wat jullie er van vinden!

http://oi63.tinypic.com/9jgi35.jpg

2

Re: Olifantje voor op babytaart

Leuk! Ik vind dat rimpelige bij zijn slurf wel passend, anders is het ook wat glad en minder echt. Ben benieuwd als hij op de taart staat.

3

Erg mooi!

4

Heel lief!

Haast is enkel goed als je vliegen vangt.

5

Wat schattig

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

erg goed gelukt, en idd dat rimpelige hoort wel een beetje bij een olifant. Ben ook nieuwsgierig naar de taart.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

7

Wat een schatje en wat heb je het mooi gedaan :thumb:

dat moet toch wel zo bij die slurf het is een olifant anders lijkt die van plastic vind het juist zo lief :)

en veel plezier met de taart en van harte gefeliciteerd met je neefje :D

Dank jullie wel voor jullie reacties!
Ik ga vrijdag de taart helemaal afmaken dus dan komt er zaterdag snel een fototje online!