1

Onderwerp: Droomvlucht

http://myalbum.com/photo/g5o6QIPa7LJS/1k0.jpg

Hoop dat hij niet te groot is

2

Re: Droomvlucht

http://myalbum.com/photo/DcGpLZipPKAg/1k0.jpg en dichterbij voor de vleugeltjes O-)

3 Laatst bewerkt door Baklataart (31-10-2015 14:47)

Wat schattig zeg en wat leuk gemaakt :thumb:

4

Wat een bijzondere taart! Helemaal die sprookjessfeer, prachtig. Hoe heb je die achtergrond met die boom enzo gedaan? Het heeft zo'n aparte structuur?

5

Wow! Weer een nieuw talentje zo te zien! Prachtig

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Wow kunstwerk! Mooi hoor en welkom op het forum. :thumb:

Groetjes Kirsten

7

Mooi gedaan!!

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

Dank jullie wel! Heel lief  =)  Ik wilde veel nieuwe dingetjes uitproberen zoals de achtergrond en het water, dus het moest maar een drukke taart worden.

Bakkerie schreef:

Wat een bijzondere taart! Helemaal die sprookjessfeer, prachtig. Hoe heb je die achtergrond met die boom enzo gedaan? Het heeft zo'n aparte structuur?

Dankjewel!  Je bedoelt het groene gedeelte denk ik? Dat is biscuit (vastgeplakt toen de achtergrond nog plat lag, en heel goed laten drogen) waar ik stukjes heb uitgeplukt en daarna met botercrème 'geverfd'. Vind hem nog niet helemaal boom-achtig genoeg maar durfde er niet meer aan te komen, bang dat hij naar beneden zou vallen  :+

9

Vandaar het sponsachtige,  maar hoe plak je dat vast zonder dat het naar beneden komt, met RI, ganache? Botercreme is dan niet stevig genoeg lijkt me?

10

Durfde hem niet op de achtergrond te plakken, dus de zwarte fondant zit ook achter de boom. Dat een dag laten drogen, en de biscuit daarop geplakt met lijm van tylose, en dat ook weer een dag liggend laten drogen voor ik hem rechtop zette. Ging prima!