Onderwerp: Droomvlucht
Hoop dat hij niet te groot is
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Droomvlucht
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Hoop dat hij niet te groot is
en dichterbij voor de vleugeltjes
Wat schattig zeg en wat leuk gemaakt
Wat een bijzondere taart! Helemaal die sprookjessfeer, prachtig. Hoe heb je die achtergrond met die boom enzo gedaan? Het heeft zo'n aparte structuur?
Wow! Weer een nieuw talentje zo te zien! Prachtig
Wow kunstwerk! Mooi hoor en welkom op het forum.
Mooi gedaan!!
Dank jullie wel! Heel lief Ik wilde veel nieuwe dingetjes uitproberen zoals de achtergrond en het water, dus het moest maar een drukke taart worden.
Wat een bijzondere taart! Helemaal die sprookjessfeer, prachtig. Hoe heb je die achtergrond met die boom enzo gedaan? Het heeft zo'n aparte structuur?
Dankjewel! Je bedoelt het groene gedeelte denk ik? Dat is biscuit (vastgeplakt toen de achtergrond nog plat lag, en heel goed laten drogen) waar ik stukjes heb uitgeplukt en daarna met botercrème 'geverfd'. Vind hem nog niet helemaal boom-achtig genoeg maar durfde er niet meer aan te komen, bang dat hij naar beneden zou vallen
Vandaar het sponsachtige, maar hoe plak je dat vast zonder dat het naar beneden komt, met RI, ganache? Botercreme is dan niet stevig genoeg lijkt me?
Durfde hem niet op de achtergrond te plakken, dus de zwarte fondant zit ook achter de boom. Dat een dag laten drogen, en de biscuit daarop geplakt met lijm van tylose, en dat ook weer een dag liggend laten drogen voor ik hem rechtop zette. Ging prima!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » Droomvlucht