1

Onderwerp: wat moet ik hier nou toch voor maken??

Een collega van mij wil graag een taartje om het volgende te vieren:

Haar man heeft van zijn moeder pas een bungalow geerft, nou hebben ze deze met veel moeite verkocht en gaan ze volgende week de sleutel overhandigen...

Mmm.. wat mensen al niet vieren h

2

Re: wat moet ik hier nou toch voor maken??

Een taart met een geboetseerde sleutel met daaraan een kaartje met daarop een tekst?

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

3

Een taartje met het euro teken  ;)

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

Ik ga mee met Jolanda, en misschien kun je van het vierkante taartje een kussen maken?

succes!

Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU

5

een hand met een sleutel erin en een lege hand.........als in .......overdragen?

Alles goed???? nee 3 fout

6

Ja, een kussen met een sleutel erop, dat lijkt mij ook wel wat....
Lastige opdracht zeg!

7

Hehe, hij is af!
Een kussen is echt nog te moeilijk denk ik, dus heb ik gekozen voor een vierkante taart. Dat was ook al spannend want die had ik nog niet eerder bekleed, viel me gelukkig reuze mee en ben best blij met het resultaat.
De sleutel heb ik wel gemaakt, leuk! lukte goed dus maar meteen een sleutelbos :p
En een kaartje met verkocht. Wilde de letters met de nieuwe funky tappits maken, maar die lukken steeds niet... de letters willen niet uit de vorm en ze scheuren af :(
Oefenen nog maar denk ik! Toen maar de kleine letters gedaan en die passen waarschijnlijk beter ook!
Bedankt voor jullie tips! ben benieuwd wat jullie ervan vinden ;)
http://www.mijnalbum.nl/Foto-UMNYYALX.jpg

8

Ooh wat heb je die geweldig gemaakt zeg. Erg leuk. Verdient wel een plekje in de taartenparade hoor ;)

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

9

Ik ben er stil van......

10

wat is tie mooiiiiiiiiii.

groetjes van Ann

11

Leuk!!
Ik ben ook met de funky tappits bezig met marsepein dit keer. Dat gaat moeilijker dan met fondant, maar ik heb het nu gevonden.: Heel veel tylose!! Ik werk nu met 2 kleurtjes en het eerste kleurtje was na 2 uur inwerken van de tylose lastig te kneden. Het kruimelde steeds. Maar na een poosje kneden werd het toch redelijk soepel en heb ik het uitgerold. Ik kon meteen uitsteken en ze kwamen er heel makkelijk uit. M'n 2de kleurtje zat minder tylose in. Dat werkte voor geen meter, dus daar heb ik nu nog wat tylose doorheen gekneed en dat ligt nu weer in te werken.

Groetjes,
Mirjam

If life gives you lemons, make lemoncurd.