1

Onderwerp: Welke sheet gebruiken?

Hoi. Dames,

Wie kan mij helpen.
Ik heb nog nooit een sheet gebruikt maar heb een vraag gekregen om een taart te maken met een tank erop. ik ben nog niet goed genoeg om al een 3 D tank te maken. Het is ook nog eens Voor een collega.
Nou had zij alleen een wens dat ik hem op zondag meeneem naar werk en zij hem dinsdag kan gaan gebruiken. Dit is geen probleem!
Maar welke sheet moet ik gaan gebruiken zonder dat hij gaat bobbelen?
De onder grond word fondant.

Gr debby

Re: Welke sheet gebruiken?

Hoi,

Als je bedoelt dat je de sheet mee naar het werk neemt, kan dat bij elke sheet. Zolang je er maar voor zorgt dat deze droog en koel bewaard blijft.
Niet in de koelkast zetten en er voor zorgen dat deze niet met een warmtebron of met vocht in aanraking komt.
Zorg er voor dat je deze meeneemt in een goed afgesloten plastic zak (grip zak) en stop het bijv. in een bubbeltjes enveloppe.

Ik vraag me alleen af waarom je deze op zondag al meeneemt terwijl ze het op dinsdag pas gebruikt, maar dat zal wel een logistiek iets zijn?

Ik gebruik alleen nog maar fondant plus sheets. Dit zijn sheets van fondant die kunnen worden gebruikt op elk type van frosting zoals marsepein, fondant, chocolade, opgeklopte room, boter, room en bevroren taart oppervlakken.