1

Onderwerp: Bruidstaart met paarse rozen

Deze taart gaf mij zoveel stress dat ik mijzelf beloofde om nooit meer een bruidstaart te maken....... maar met het eindresultaat was ik toch dermate tevreden dat ik nu niet zeker weet of ik het inderdaad nooit meer zal doen.....

http://s18.postimg.org/abwic8k2d/20150918_rene_danielle.jpg

Verdwalen in zoetigheid
www.hettaartenbos.nl voor al uw zoete creaties

Re: Bruidstaart met paarse rozen

Wat een prachtige kleur rozen!! Jammer dat het zoveel stress geeft, wellicht waag je jezelf nog een keer aan een bruidstaart en kan je dan met zekerheid zeggen: Ja of Nee. Het is wel een schitterend mooie taart geworden.

Groetjes Kirsten

3

Ik vind m prachtig, echt waar, hij is ook zo netjes! Erg knap. En ik ben nieuwsgierig naar je profielfoto, ziet er leuk uit! Was dat n onderdeel van een taart van je?

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Wow, wat een chique taart! En wat een prachtige rozen! Fondant of gumpaste?

Hoi,

Prachtige taart heb je ook een grotere foto?

6

'zjucht'..... Errrrug gaaf!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

7

saskiahuisman schreef:

Hoi,

Prachtige taart heb je ook een grotere foto?

Als je de foto aanklikt wordt hij groter ;)

8

Wauw, wat is die prachtig en je taarten zijn ook zo ontzettend mooi strak, je bloemen zijn werkelijk prachtig en zo mooi van kleur!! :thumb:

ik snap je stress maar oh oh wat zou het zonde zijn als je er niet nog een zal maken :y  :y

9

Prachtig!!!

10

Heel mooi! Denk dat je je ook minder stress had kunnen geven, door er minder bloemen op te maken. Dan had de taart nog heel mooi geweest

11

Mooi zeg. Heb je de rozen met paarse fondant gemaakt of gedust...

Neem eens een kijkje in mijn verkoop topic.
Niet meer actief als taartenbakster maar wel als forumlid.