1

Onderwerp: Effe voorstellen..

Hallo allemaal,
Vorige week op het forum geregistreerd, maar vergeten voor te stellen..Eigenlijk wel zo aardig om even te doen, niet? Bij deze dus: mijn naam is Calla en ik woon in Den Bosch, samen met mijn man die graag van mijn taarten eet en ze zelfs graag mee naar zijn werk neemt om collega's ook mee te laten eten, als er nog een restje over is..(meestal dus niet!). Ik vind het bakken en freubelen erg leuk, het is inderdaad verslavend, ik denk zowat in taart! Ik kijk atijd naar de mooie taartjes die door jullie worden gemaakt, en dan denk ik, hoe doen ze het toch?! Fantastisch mooi!
De volgende taart is voor mijn vader die op 30 april 85 wordt, ik denk dus in rood, wit, blauw oranje en gouden lettertjes? Als jullie nog ideeen hebben, hoor ik het graag van jullie!
Groetjes, Calla

2

Re: Effe voorstellen..

Welkom hier!
Veel taarten-bak en maak-plezier!

Dat idee van jou klinkt wel lekker feestachtig!!

3

Calla...veel plezier hier op het forum...en wat dacht je van bakplezier ;)
Graag alles showen wat je maakt hoor...

"Het is altijd een feestje met elk Ti-Ta-ToverTaartje"
Groetjes, Dolores...  www.ti-ta-tovertaartjes.nl

4

http://i22.photobucket.com/albums/b318/Joke17/glitterfy084202587D32.gif

5

Welkom op dit gezellige forum.

Groetjes Jo www.taartwizard.nl
Leer van andermans wudden, want het leven is te kort om ze allemaal zelf te wudden.

6

Hoi Calla (mooie naam!),

welkom hier en veel plezier alvast gewenst met het maken van de taart voor je jarige vader! Je ideeen zijn goed, ik kijk uit naar de taart!

Succes !!!

Dag! Groetjes, Koenie
www.taartenvankoenie.nl

7

Welkom op dit zeer verslavende forum. Veel bakplezier en we zien je foto's graag verschijnen!