1

Onderwerp: boomstronken bruidstaart gemaakt met mal van Brenda

Het was echt heel veel werk, maar ZOOOOO leuk om te doen! De onderste taart is gevuld met verse ananas en kokoscreme, de andere twee met verse aardbeitjes en pure chocladecreme met stukje chocolade. De topper en het onderbord zijn door het bruidspaar zelf gemaakt.
De foto's zijn niet denderend, wilde perse buiten foto's maken maar het regende hier echt de hele dag, dus ga dat morgenochtend nog even doen voordat ik ga afleveren
Om de een of andere reden willen de foto's alleen maar zo te voorschiet komen, krijg je niet rechtop

http://s2.postimg.org/gjwm3dkr9/image.jpg

http://s2.postimg.org/in71b1kk5/image.jpg

http://s2.postimg.org/ff2jxzyad/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: boomstronken bruidstaart gemaakt met mal van Brenda

Hij is echt geweldig mooi. Wat een mooi ontwerp en wat mooi uitgevoerd.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

3

Dank je wel, het is een bijzondere taart geworden voor een evenzo bijzonder bruidspaar

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Ik vind hem echt heel mooi, wat een plaatje

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Bijzonder knap gedaan! :thumb:

6

Dank jullie wel!

7

heel erg mooi!

8

nou daar heb ik wel wat kramp in mijn nek voor over om te bekijken hihi

Superrrrrrrrrrrrrrrrrr mooi !

9

Wauw, echt prachtig en wat een mooi geheel !!! :thumb:

10

dank jullie wel, ik kreeg vandaag een hele leuke mail van het bruidspaar....ik ging er gewoon van blozen hahahaha, ze waren me ZO dankbaar

11

Tigrasas schreef:

dank jullie wel, ik kreeg vandaag een hele leuke mail van het bruidspaar....ik ging er gewoon van blozen hahahaha, ze waren me ZO dankbaar

dat maakt het extra leuk voor je toch en je verdiend het de taart is geweldig :D

12

Dank je wel!,

13

Gaaf! Geloof het gelijk dat ze daar blij mee waren ☺

14

Heel mooi!! Heel erg mooi geworden, die boomschors! Ik kan me voorstellen dat dat heel veel werk is, om dit zo te krijgen! Maar met succes!!!  :thumb:  :thumb: