1

Onderwerp: Oranje muisjes (SPOED)

Hallo allemaal,
Ik ben met spoed op zoek naar oranje muisjes! Ze worden bij geboorten van het koninklijk huis gewoon verkocht in de winkel, maar ik heb ze dus nu nodig.
Hebben jullie tips of goede ideetjes?
(we moeten beschuit met oranje muisjes trakteren)
Alvast bedankt voor het meedenken!
Liefs Nelleke

2

Re: Oranje muisjes (SPOED)

Misschien een voor de handliggende optie: maar een mailtje of telefoontje naar de ruijter? Wie weet willen ze je wel een doosje sturen...je weet maar nooit!
Succes in iedergeval!

3

Dat had ik inderdaad gedaan. Zij hadden niets meer en konden me ook niet verder helpen. Helaas!
Toch bedankt voor de tip!
Nelleke

4

Volgens mij zag ik bij mijn locale grootgrutter van Dr. Oetker oranje/witte pareltjes bij de bakproducten staan. Onze AH is vrij klein, dus ik kan me voorstellen dat het makkelijk verkrijgbaar moet zijn? Van die strooipareltjes, zeg maar. Kun je daar wat mee misschien?
Tessa

Groetjes, Tessa

hallo nelleke

ik kwam dit tegen bij maak je taart ook een webshop

78-360N      Suikerparels Oranje 113gr. 

weet niet of je er wat aan hebt

Groetjes frutseltje
http://www.fantasia-cakes.nl

6

Xenos had van de week ook die oranje/witte bolletjes staan.

7

Xenos heeft ze, kijk ook eens bij de bijenkorf (sinds paar dagen hebben ze  heeel veel op suikerdecoratie gebied, hier tenminste :P ) en bij de c1000 en de Sanders zag ik ook oranjestrooisel. Weet niet meer of het muisjes waren of iets anders :(

8

zoiets dergelijks moet toch ergens te vinden zijn. volgende week koninginnedag dus lijkt me dat zoiets wel te vinden is, idd bij de AH, Xenos of Blokker?

9

Ik heb geen oranje muisjes maar wel oranje musketzaad eventueel voor je.

Groetjes Petra,
www.taartendecoratie.nl: de winkel voor al je taartspullen vind je in Ridderkerk!