1

Onderwerp: Bake even strips

Ik heb een vraag: ik heb net gelezen dat je door het gebruik van Bake even strips kunt voorkomen dat je biscuit met een bolle bovenkant uit de oven komt. Maar kun je die strips hergebruiken?

Alvast bedankt

2

Re: Bake even strips

Ja hoor, die kan je blijven gebruiken. Je moet ze lekker nat maken met koud water en dan goed met je vingers erlangs gaan om het overtollige water eruit te knijpen, ik gebruik ze alleen bij vierkante taartvormen, dan rijzen de hoeken ook mooi mee omhoog.

Groetjes Vonn

Help mijn vrouw heeft een hobby

3

Ik heb ze ook, heb ze paar keer gebruikt maar werkte voor geen meter

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4

Ik heb getwijfeld of ik ze zou kopen omdat ik me afvraag of ze werken.... Ik smeer mijn beslag altijd tegen de rand omhoog zodat ik een kuil krijg. Mijn biscuits zijn zo goed als plat/recht als deze uit de oven komt. Bij de vierkante bakblikken doe ik dit ook, maar heb het nog niet voor elkaar gekregen dat de hoeken gelijk met de biscuit zijn  :S . Misschien dat de strips hier idd wel goed voor zijn  ;)

5

Ik gebruik een reep stof van een oude handdoek, werkt net zo goed ;)
Het werkt ook bij de vierkante blikken!

Goed natmaken en straktrekken. Vastzetten met een veiligheidsspeld en klaar, lekker goedkoop ;P

groetjes Wilma

6

Wollie schreef:

Ik gebruik een reep stof van een oude handdoek, werkt net zo goed ;)
Het werkt ook bij de vierkante blikken!

Goed natmaken en straktrekken. Vastzetten met een veiligheidsspeld en klaar, lekker goedkoop ;P

Inderdaad, doe ik ook, oude theedoeken hergebruiken...

7

Ik gebruik ze altijd en in tegenstelling tot Tigrasas ben ik er juist wel tevreden over. Maar met die uiteenlopende meningen weet je nu nog niets, denk ik, hahaha. Ik haal ze er wel na 2/3 vd baktijd er af, zodat de zijkanten nog even kunnen bruinen. Misschien ligt daar het verschil in mening.

Ik zou anders eerst de tip van de oude theedoeken proberen. Kost je slechts een paar oude doeken.

"Ik weet het zeker...........denk ik!"