1 Laatst bewerkt door Bianca1969 (14-07-2015 17:03)

Onderwerp: Traktatie Chic

Mijn moeder was pas jarig en trakteert morgen op het clubje. Al een aantal jaren op rij wilt ze graag dat ik dan cupcakes maak...want die zijn zo lekker en mooi  :lol:

Dit jaar heb ik vanille cupcakes gemaakt met een crème on top die ik heb verrijkt met Limoncello...dit had ik toegevoegd aan de (zelfgemaakte) BBR, net op het einde, als je hem van het vuur haalt...
Omdat de hoeveelheid Limoncello niet zo sterk aanwezig was, heb ik ook de cupcakes na vullen met aardbeienjam nog getempreerd met Limoncello.

Genoeg gekletst...hier komen ze, ik vond ze zelf wel "chic" uitzien, vandaar de topic titel.

http://www.mijnalbum.nl/Foto720-QPXFKERF.jpg

Wat vinden jullie ervan?

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

2

Re: Traktatie Chic

Mooi zijn ze inderdaad, maar ze zien er voor mij vooral heel lekker uit! En ik heb nog wel net gegeten...

Tieneke

3

Heel mooi, en origineel, ze zijn leuk!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Wat een mooie cup cakes en zo mooi gemaakt!!!  :thumb: ze zien er ook heerlijk uit :9  :9

heb je ze eerst met glazuur bestreken en toen de toef erop?

en natuurlijk nog gefeliciteerd met je moeder :)

5

Dank jullie wel allemaal voor de reacties. Vind ik altijd leuk!! Ik kreeg vanmiddag een berichtje van mijn moeder dat de dames van het clubje ze overheerlijk hadden gevonden. Dus missie weer geslaagd.

Baklataart schreef:

heb je ze eerst met glazuur bestreken en toen de toef erop?

Nee, gewoon met een mes dezelfde crème (waar ook de toef van is) er op gesmeerd.. Zo kon ik de sprinkeltjes laten plakken. Even in de koelkast laten opstijven, en daarna pas de toeven er op gespoten.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery