1

Onderwerp: Mini mousse plaatje rechtopstaand op taart

Ik wil graag een Mini Mousse (alleen gezicht) uit snijden en dan rechtopstaand op de taart zetten. Hoe kan ik dit plaatje het beste bevestigen?

2

Re: Mini mousse plaatje rechtopstaand op taart

Plaatsje op fondant plakken, achterop prikkers maken met icing en dan in de taart steken

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

3

Tigrasas schreef:

Plaatsje op fondant plakken, achterop prikkers maken met icing en dan in de taart steken

Bedoel je een printje op fondant plakken? Ik bedoel een plaatje puzzelen en dat dan op de taart te zetten.

4

Werkt hetzelfde. Je snijdt eerst de hele omtrek uit (liefst fondant met tylose of gumpaste) en daar puzzel je dan het gezicht op. Dat laat je heel goed drogen en dan maak je daar prikkers op. Dat kan met icing, of je steekt ze er meteen al in.

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

5

cakebym schreef:

Werkt hetzelfde. Je snijdt eerst de hele omtrek uit (liefst fondant met tylose of gumpaste) en daar puzzel je dan het gezicht op. Dat laat je heel goed drogen en dan maak je daar prikkers op. Dat kan met icing, of je steekt ze er meteen al in.

Om de prikkers er in te steken moet het toch een dik plaatje worden of niet?

6

Dan moet het inderdaad wat dikker worden. Anders kun je ze er op plakken met icing.

www.facebook.com/cakebym

7

cakebym schreef:

Dan moet het inderdaad wat dikker worden. Anders kun je ze er op plakken met icing.

Weet je toevallig hoe ik een klein beetje icing moet maken?

8

http://www.deleukstetaarten.nl/recepten … oyal-icing

www.facebook.com/cakebym