1

Onderwerp: 2D Elsa puzzelen, tips.

Hallo,

Ik heb een aanvraag voor een taartje binnen gekregen en ze wilde graag Elsa op de taart, in 2D.
Ik heb even rondgekeken en volgensmij is dat best nog lastig om te maken, en dan vooral om haar gezichtje te maken.
Ik vroeg me af of jullie hier ervaring mee hebben en wat raden jullie me aan om het gezichtje te verven, is dat met Rainbow dust poeders?? en dan drupje wodka erdoor?

Ik zou graag jullie tips horen voor het maken van een 2D Elsa, hier is weinig over te vinden op het web.

groetjes Astrid.

2

Re: 2D Elsa puzzelen, tips.

ik heb al vaker een Elsa gepuzzeld. Ik moet zeggen dat het niet echt makkelijk is, maar wel te doen  ;) .
Verven kan ik niet, heb geen vaste hand, jammer genoeg. Mijn puzzelplaatjes maak ik altijd met diepte. Ziet er mooier uit, vind ik. Met een tooltjes maak ik het neusje en de ogen. De mond snij ik een beetje open en maak de lippen met een heel dun rolletje donkerroze. Ik verf dus niet, maar gebruik voor de oogschaduw wel een dust. Omdat ik zoveel Frozen taarten heb gehad en een beetje Frozen moe ben/was, heb ik voor de laatste Frozen taart een kant en klare print gekocht  :O. Doe ik liever niet, maar had ook nog eens een druk taartweekend  ;)

3

Re: 2D Elsa puzzelen, tips.

Bedankt Esther68!
Een plaatje is inderdaad wel makkelijk :)
Ik heb nog een maandje de tijd, hopelijk gaat het me lukken.