1

Onderwerp: Twijfel Twijfel

Wat vinden jullie van mijn spitzen ik twijfel of ze op de taart kunnen.
http://i62.tinypic.com/2eb782h.jpg

Groetjes joke

2

Re: Twijfel Twijfel

Ik vind van wel. Alleen misschien dat de linten wat "zwaar" over komen. Of t komt door de manier waaro ze over de spitzen heen liggen. Volgens mij is dat wat ik zie...probeer er eens eentje gewoon langs de schoen te laten hangen..... Maar de schoen zelf vind ik heel mooi !

3

Boppe schreef:

Ik vind van wel. Alleen misschien dat de linten wat "zwaar" over komen. Of t komt door de manier waaro ze over de spitzen heen liggen. Volgens mij is dat wat ik zie...probeer er eens eentje gewoon langs de schoen te laten hangen..... Maar de schoen zelf vind ik heel mooi !

Mee eens!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

De linten zijn inderdaad wat breed. Zou ze wat dunner doen. Verder zijn ze top  :thumb:

5 Laatst bewerkt door MirandaB (16-06-2015 21:28)

Misschien de linten nog dusten? Dat ze een beetje een zijdeglans krijgen. Net als echte linten. Maar verder vind ik je spitzen heel mooi :y

6

Waarom zou je twijfelen? Nergens goed voor, hoor. Ze verdienen het om te pronken op een taart. :thumb:

"Ik weet het zeker...........denk ik!"