Onderwerp: Bijtjes en hondjes...
Allebei zijn ze twee jaar geworden...
Voor de een een Maja de bij taart....vond ik vroeger zelf ook erg leuk! Jeugdsentiment is dat...
Voor de ander een Woezel en Pip taart...

Bedankt voor het kijken...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bijtjes en hondjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Allebei zijn ze twee jaar geworden...
Voor de een een Maja de bij taart....vond ik vroeger zelf ook erg leuk! Jeugdsentiment is dat...
Voor de ander een Woezel en Pip taart...

Bedankt voor het kijken...
Superleuke taarten, leuk hoe woezel en pip het cijfer vasthouden
Leuke taartjes!!
Wat een leuke taarten en wat een leuk idee zo maja de bij op dat grote blad, heel erg leuk en mooi hoe je woezel en pip hebt gepuzzeld!!! 
Dank jullie wel... 
Strakke bekleding!
Wat een vrolijke taarten! Hele mooie kleuren !
Thanx! 
Twee vrolijke en mooie taarten!
Ohhh wat leuk gedaan zeg zo met Maya!!
En jeugdsentiment is dat he 
Heel leuk! Welk lettertype heb je bij de Woezel en Pip taart gebruikt, als ik vragen mag?
Heel leuk! Welk lettertype heb je bij de Woezel en Pip taart gebruikt, als ik vragen mag?
Dank jullie wel allemaal!
De letters zijn gemaakt met de molds van Wilton...
Zijn 4 molds (cijfers, hoofd en kleine letters)... vond ze niet goedkoop, maar....ik gebruik ze erg vaak!
Vindt de tappits ook niet altijd alles, die knappen me nog wel eens door midden....heb je hier geen last van... 
Rylke84 schreef:Heel leuk! Welk lettertype heb je bij de Woezel en Pip taart gebruikt, als ik vragen mag?
Zijn 4 molds (cijfers, hoofd en kleine letters)... vond ze niet goedkoop, maar....ik gebruik ze erg vaak!
Vindt de tappits ook niet altijd alles, die knappen me nog wel eens door midden....heb je hier geen last van...
Dank je wel voor je antwoord! Ik vind je taarten super en je letters ook 
jopo schreef:Rylke84 schreef:Heel leuk! Welk lettertype heb je bij de Woezel en Pip taart gebruikt, als ik vragen mag?
Vindt de tappits ook niet altijd alles, die knappen me nog wel eens door midden....heb je hier geen last van...Dank je wel voor je antwoord! Ik vind je taarten super en je letters ook

Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bijtjes en hondjes...