Onderwerp: Bedanktaartje AH Musicalsterren
Heb AH Musicalsterren cadeau gekregen, en als dank dit taartje gemaakt. Taartje gevuld met een laag Zwitserse Room en een laag Aardbeienmousse.
Benieuwd wat jullie ervan vinden...
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedanktaartje AH Musicalsterren
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Heb AH Musicalsterren cadeau gekregen, en als dank dit taartje gemaakt. Taartje gevuld met een laag Zwitserse Room en een laag Aardbeienmousse.
Benieuwd wat jullie ervan vinden...
Mooi!!!
Wat heb je dat mooi gedaan zeg zeker dat silhouet!!
Ben je al naar de musical geweest? zelf vond ik het erg mooi en leuk en zo knap al dat dansen!! 
Wat heb je dat mooi gedaan zeg zeker dat silhouet!!
![]()
Ben je al naar de musical geweest? zelf vond ik het erg mooi en leuk en zo knap al dat dansen!!
Dank je wel. Ik had gelukkig een reserve silhouet gemaakt. Ik had de taart in folie gepakt en wilde 'm wegbrengen, bleken ze niet thuis, nog even weer in de koelkast gezet...Wat denk je: stoot ik de topper kapot door de folie! Zo balen!
En ben nog niet naar de musical geweest. We gaan 28 juni. Ben ook heel erg benieuwd, lijkt me echt supermooie musical! Zin in!!
Wauw, mooi gedaan 
Mooi gedaan hoor!!
Baklataart schreef:Wat heb je dat mooi gedaan zeg zeker dat silhouet!!
![]()
Dank je wel. Ik had gelukkig een reserve silhouet gemaakt. Ik had de taart in folie gepakt en wilde 'm wegbrengen, bleken ze niet thuis, nog even weer in de koelkast gezet...Wat denk je: stoot ik de topper kapot door de folie! Zo balen!
En ben nog niet naar de musical geweest. We gaan 28 juni. Ben ook heel erg benieuwd, lijkt me echt supermooie musical! Zin in!!
oh dat is een drama zeg goed dat je een reserve had!!!
en heel veel plezier de 28 ste 
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taarten Parade » Bedanktaartje AH Musicalsterren