1 Laatst bewerkt door LaLuub (09-06-2015 19:58)

Onderwerp: Bedanktaartje AH Musicalsterren

Heb AH Musicalsterren cadeau gekregen, en als dank dit taartje gemaakt. Taartje gevuld met een laag Zwitserse Room en een laag Aardbeienmousse.

https://lh3.googleusercontent.com/-LuLeqG_FhFo/VXRxoIzE2gI/AAAAAAAAUoU/tmHyX3njkYY/s400/2015_06_07_9999_51.JPG

Benieuwd wat jullie ervan vinden...

2

Re: Bedanktaartje AH Musicalsterren

Mooi!!!

3

Wat heb je dat mooi gedaan zeg zeker dat silhouet!! :thumb:

Ben je al naar de musical geweest? zelf vond ik het erg mooi en leuk en zo knap al dat dansen!! :)

4

Baklataart schreef:

Ben je al naar de musical geweest? zelf vond ik het erg mooi en leuk en zo knap al dat dansen!! :)

Dank je wel. Ik had gelukkig een reserve silhouet gemaakt. Ik had de taart in folie gepakt en wilde 'm wegbrengen, bleken ze niet thuis, nog even weer in de koelkast gezet...Wat denk je: stoot ik de topper kapot door de folie! Zo balen!

En ben nog niet naar de musical geweest. We gaan 28 juni. Ben ook heel erg benieuwd, lijkt me echt supermooie musical! Zin in!!

5

Wauw, mooi gedaan  :thumb:

6

Mooi gedaan hoor!!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

LaLuub schreef:
Baklataart schreef:

Dank je wel. Ik had gelukkig een reserve silhouet gemaakt. Ik had de taart in folie gepakt en wilde 'm wegbrengen, bleken ze niet thuis, nog even weer in de koelkast gezet...Wat denk je: stoot ik de topper kapot door de folie! Zo balen!

En ben nog niet naar de musical geweest. We gaan 28 juni. Ben ook heel erg benieuwd, lijkt me echt supermooie musical! Zin in!!

oh dat is een drama zeg goed dat je een reserve had!!! :thumb:

en heel veel plezier de 28 ste :D