1

Onderwerp: Weer druk geweest

Een tijdje geleden maakte ik cupcakes voor mijn geschiedenisdocente, omdat ze na lang thuis gezeten te hebben terug op school was. Blijkbaar vielen ze erg in de smaak, want niet lang daarna vroeg ze me om de verjaardagstaart voor haar zoontje Sam te maken, wat een Sam de brandweerman taart werd (toeval bestaat niet ;-)).
Ze was er zo blij mee dat ik 3 weken geleden even schrok: ze vroeg of ik de verjaardagstaart voor haar dochtertje Tess wilde maken, ze werd twee. Nu schrok ik daar niet zo van. Maar ze was nog niet klaar: of dat er ook een meptaartje bij kon, want toen ze 1 werd, en bij de taart van Sam had ze ongelofelijk d'r best gedaan om de taart te slopen. Toen moest ik al even slikken, want ik had nog nooit een boltaartje, laat staan een meptaartje gemaakt. Ik was er zeker van dat dat me wel ging lukken, en zo niet dan had ik het hier nog uitgebreid vragen kunnen stellen.
Ik had alles genoteerd wat ik wilde weten en wilde al opstaan om pauze te gaan houden, maar toen vroeg ze of ik ook een taartje kon maken voor haar partner, die werd in datzelfde weekend 40. Ja en dan zeg ik natuurlijk geen nee...
Sjongejonge wat een werk, puzzelplaatjes, letteruitstekers die niet mee werken, botercrème die dreigde in de schift te gaan én 30 graden op de dag van alle voorbereidingen....
Het is gelukt, maar man wat was ik blij dat ik een kwartier voor tijd klaar was... En het gezichtje van Tess: daar doe je het voor. En een 9 voor geschiedenis deze toetsweek ;-).

Dit zijn ze geworden:

http://s2.postimg.org/mu0o4b2h1/Dennis_40_jaar.jpg

http://s2.postimg.org/mwkjr564l/Dikkie_Dik_08.jpg

http://s2.postimg.org/vdk222ath/Tess_2_jaar.jpg

Ik hoor graag wat jullie vinden, ook feedback is van harte welkom!

Perhaps when we find ourselves wanting everything,
It is because we are dangerously near to wanting nothing - Sylvia Plath

2

Re: Weer druk geweest

Je hebt het druk gehad!  ;-) Vind vooral je meppertje van Dikkie Dik heel leuk geworden!  :thumb:

3

Dankjewel!

4

Leuke taarten!

5

Leuk hoor, knap zoveel taarten in een keer! Ik snap nooit hoe mensen een meptaartje zo glad bekleed krijgen, lukt mij nooit komen altijd plooien :s

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

6

Dankjullie wel!

Lady-vall: ik gebruikte Funcakes, en misschien kwam het doordat het best warm was, maar dat spul was hartstikke zacht. Ik 'gooide' het er boven op en dan langzaam verder naar beneden smootheren... Tja ik weet het ook niet. Het was voor mij ook de eerste keer, het viel me echt 100 procent mee

7

Ziet er allemaal hartstikke goed uit. Wat leuk dat ze iedere keer terug komt bij je...dat zegt al dat ze hartstikke tevreden is over je bak- en decoratiekunst.

Het is zoals het is en dat is goed zo.
Bianca's bakery

8

Wauw, nou je hebt het echt heel druk gehad maar wat leuk dat je dat allemaal mocht maken, waar een cup cake allemaal niet goed voor kan zijn!!! super hoor :lol:

alle 3 zijn het erg leuke taarten en je meppertje is heel mooi geworden en goed gelukt,Top :thumb:

9

Zal wel druk geweest zijn maar ze zijn allemaal top gelukt!  En die blije gezichtjes doen de drukte onmiddellijk vergeten   =D

10

O jullie zijn zo lief!  Inderdaad Tortje, de drukte is spontaan weggevallen.