1

Onderwerp: Tip verhogen taartdoos

Misschien doen jullie het allang op deze manier, maar ik wilde het toch even zeggen. Voor mijn bestelling voor het kraamfeest had ik best hoge dozen nodig. Toen heb ik het volgende gedaan: In het deksel van de doos zitten van die lipjes h

2

Re: Tip verhogen taartdoos

Uhmm... kun je dan ook niet gewoon die lipjes zo zetten dat ze op de bovenrand van de onderste doos komen..? Als je dat snapt? ;)

3

Ja die zelf gesneden lipjes vouw je naar binnen en dan raken ze de bovenkant van de onderste doos. Als je het met de lipjes doet die er al in zitten, wordt het deksel minder hoog.
Lekker vaag h

4

op zich wel handig denk ik..

ik knip gewoon sateprikkers op juiste hoogte en die plak ik vast in de hoeken.

5

Ik heb laatst voor een stapeltaart vier dozen gebruikt. een gewoon als bodem. Twee eraan geschoven op zijn kant en er dan een bovenop als deksel. Dit klinkt ook al zo enorm vaag.

Mariskawww.hetzoetefeest.nl www.hetzoetefeest.hyves.nl voor taarten,workshops en verkoop op afspraak van materialen en ingrediënten vlakbij leidsehage

6

Alexia schreef:

op zich wel handig denk ik..

ik knip gewoon sateprikkers op juiste hoogte en die plak ik vast in de hoeken.

Ja zo doe ik het ook :Y

7

Ik gebruik inderdaad ook vaak de sateprikkers, in het begin zat ik de dozen altijd te verhogen met karton aan de zijkant, maar dat werd me een beetje te prijzig!!

Op zoek naar leuke hebbedingetjes, kijk eens op mijn site! Cakes by Bien heeft ook een FB pagina, zo ben je altijd op de hoogte!

8 Laatst bewerkt door Kaatje E. (22-04-2008 20:39)

Ooooo, ik knip altijd een rond gat uit de deksel en dek het stuk taart wat erboven uit steekt altijd af met cadeaufolie, wat ik dan weer met een plakbandje aan de deksel vast zet :( Maar het werkt eigenlijk wel goed :lol:

"Ik maak nou eenmaal graag strikken" 
Groetjes, KARIN  www.taartvankarin.nl

9

Mmmmm iik knip gewoon de rand van de deksel in. Dus helemaal onderaan, en de ene keer knip ik dieper als de andere keer, net hoe hoog de deksel moet komen. ;)  Net zo handig :D

Groetjes, Wietske
Al mijn foto's zijn te zien op http://felicitaartjes-wietske.mijnalbums.nl/

10

zo hier lees ik eens tips zeg het inknippen en verhogen met karton deed ik al maar die sateprikkers ga ik onthouden!!!

11 Laatst bewerkt door lune (23-04-2008 09:11)

ik ga voor de sateprikkers, ik knip nu altijd een stuk karton extra......maar bijna al mijn taarten zijn te hoog voor een gewone doos.....vulkaan erop, strik. boetseer, en dan zijn ze nog niet eens gestapeld :lol:

Alles goed???? nee 3 fout

12

he dit zijn super tips zeg! sateprikkers deed ik al, maar die gaan om de een of andere reden altijd los.