1

Onderwerp: Puzzelen op showtasje...Hellup !

Hoi hoi,

Ken je dat.....uuuuuuuuuuuuuuren zitten te puzzelen, wil ik het gisteravond af maken en daarna oppakken om op de taart te leggen.....laat het niet meer van de showtas los !?!

Grrrrrrrrrrrrrr heb alles zo de vuilnisbak ingekiepert.

Taart zelf maar wel in de vriezer gedaan, en als ik zin heb ga ik van de week een andere puzzel maken.

Hoe kan ik dit "plak" probleem in de toekomst voorkomen ?????

Greetz,

Marianne

2

Re: Puzzelen op showtasje...Hellup !

Poedersuiker ertussen???

Groetjes van Mandy
Bekijk mijn taarten op www.taartenvanmandy.mijnalbums.nl

3

even in de vriezer doen, dan kan je het zo op de taart schuiven

Gr Bettie

Veel taart plezier

4

showtas insmeren met een beetje crisco.

5

voordat je begint je show-tas even invetten met bv crisco/trex/plantaardig vet doet heel veel. Dan voordat het op de taart moet, een 15 minuten in de vriezer en dan op de taart schuiven.

6

ohhhhhhhhh errug...als ik geweten had dat je het in de vriezer kon leggen en het er daarna toch weer vanaf kan krijgen.....ik zou bijna in de vuilinsbak gaan graaien...

nee hoor ...grapje !

Maarre...puzzelen jullie alles achter elkaar ? Ik was er namelijk best wel heel lang mee bezig en moest tussendoor toch echt nog wel ff een hapje eten haha !

Greetz,

Marianne

7 Laatst bewerkt door lune (21-04-2008 14:23)

oh............de verkeerde in de vriezer gedaan...........
idd het showmapje met puzzel even in de vriezer en je kan m (met of zonder crisco) met een paletmesje (setje kruitvat/blokker bij de schildersspulletjes) eronder schuiven en zo op de taart kiepen.(doordat hij door het vriezen een beetje vochtig is plakt hij ook gelijk vast op je taart bij het ontdooien)
Als ik pauze neem (soms echt wel een paar dagen) pak ik m helemaal in met huishoudfolie, en als ik m weer nodig heb knip ik het er weer af, da's namelijk het makkelijke met puzzelen, je kan het ruim vantevoren al gaan doen.

Alles goed???? nee 3 fout

8

Hoi meiske !

Chips...had ik je toch maar ff gemaild ! Hubbie zei ook al om het strak in de huishoudfolie in te pakken.

Ik was nog wel een heel moeilijke aan het maken en het zag er redelijk uit, al zeg ik het zelf haha !

Hij vroeg of ik dezelfde weer ga maken (Roadrunner en Wile Cayote...vindt broerlief namelijk helemaal geweldig haha)....maar een werk !!!!

Kweet het nog niet...

Greetz,

Marianne

9

Ach,

"Whatever you do, do it with chocolate"
https://regenbooghuisje.com

Pfff ik ben blij dat ik dit lees. (Sorry dat jij hem hebt weg gegooit Marianne, maar toch bedankt voor je post) Ik wil namelijk morgen mijn eerste puzzel gaan maken. Dan weet ik al vast wat ik moet doen!

11

Hoi Thea,

Of wat je juist niet moet doen haha !

Ach ja...ben ook nog een beginnertje en aldoende schijnt men te leren !

Veel suc6 morgen met puzzelen...laat je wel een fotootje zien ?

Greetz,

Marianne

12

Ik puzzel niet op een showtas, maar op bakpapier. Is wel wat moeilijker te zien, maar ik hou er nog een plaatje naast.

Groetjes, Mireille

LET'S MAKE CAKES, NOT WAR!
http://www.mijnalbum.nl/Album=K4HUVYIU