Onderwerp: Oranje boven-Ik hou van Holland
Voor vriendinnen een gezellige Oranje boven-Ik hou van Holland-middag georganiseerd.
Mezelf weer lekker kunnen uitleven....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Oranje boven-Ik hou van Holland
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Voor vriendinnen een gezellige Oranje boven-Ik hou van Holland-middag georganiseerd.
Mezelf weer lekker kunnen uitleven....
Wat mooi, en wat een werk! En die huisjes en molens toppers zijn geweldig. Chapeau!
Wat een geweldig mooie tafel!!! Je hebt er flink werk van gemaakt. Maar het is dan ook tot in de details op-en-top hollands.
Ook je tulpen van kaas-komkommer-wortel vind ik erg leuk bedacht.
Wooow, wat een werk!! Ontzettend leuk gedaan, totally Holland!
Wat leuk!!!! Echt heel origineel, maar moesten jullie dit allemaal met vier personen opeten???
WAUW!! Echt mooi en leuk gemaakt . Nou ben ik sowieso van de kleur oranje, dus hier hou ik echt van . Ik vind je wortel/komkommer tulpen ook erg leuk gedaan. Ga ik onthouden (ook voor mijn zoon die een slechte groenteneter is, maar wel graag wortel en komkommer lust)
Wat super leuk bedacht! Ook om een letterbak op deze manier te gebruiken.
En vonden je vriendinnen het lekker?
Zag er allemaal heel lekker uit!!!
Wat een (kijk)feest! Heel gaaf gedaan!
Wauwwwwwwwwww, echt waar moet ik kijken dit is werkelijk té leuk en wat heb je er een werk van gemaakt, werkelijk zo ontzettend mooi en gezellig
Wat heb je het leuk gemaakt voor je vriendinnen, ben bijna een klein beetje jaloers
vind dat idee met dat dienblad met vakjes ook heel erg leuk
Super leuk mooi en verzorgd, chapeau!!!
Oh wow!!! Wat ontzettend gaaf zeg!!
Wat leuk!!!! Echt heel origineel, maar moesten jullie dit allemaal met vier personen opeten???
Hihi nee hoor, 's ochtends vroeg één van de vriendinnen of haar twee dochters mee mochten komen, dus we waren met z'n zessen uiteindelijk en er was nog flink wat taart over en cupcakes, maar de rest was zo goed als op
Wat super leuk bedacht! Ook om een letterbak op deze manier te gebruiken.
En vonden je vriendinnen het lekker?
Ja, alles was goed in de smaak gevallen
Bedankt voor de leuke reacties!
GEWELDIG
GE-WEL-DIG!!!! Gelijk bij de eerste aanblik van je thematafel zat de sfeer er zeker meteen in? Dat moet haast wel, want het is een feest om naar te kijken! Mijn complimenten!
Prachtig!!!!
Wauw dat ziet er goed uit! Heel mooi (en lekker ) allemaal!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Oranje boven-Ik hou van Holland