Onderwerp: Koninklijke high tea
Nu we een koning hebben, valt Koningsdag echt bijna gelijk met mijn verjaardag. Dus leek het mij leuk om een Koninklijke high tea te maken:
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koninklijke high tea
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Nu we een koning hebben, valt Koningsdag echt bijna gelijk met mijn verjaardag. Dus leek het mij leuk om een Koninklijke high tea te maken:
Helemaal leuk! En met genoeg te kiezen. Leuke details ook met het boekje en de Oranje-blikjes en ja, natuurlijk horen oranje tulpen daar ook bij! Nog van harte met je verjaardag!
Dank je wel. Haha, dat boekje heb ik erbij gezet omdat er bijna geen blauwe (voornamelijk hartige) dingen te maken zijn! Het ging allemaal op, had ik niet verwacht.
Wat mooi allemaal! Mij verbaast het helemaal niet dat alles op ging hoor! En nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Tieneke
Wat een feestelijke en zeker Koninklijke tafel. Heel mooi gedaan.
Van harte gefeliciteerd met je verjaardag
Dank jullie wel! Voor herhaling vatbaar.
Wat ziet dat er allemaal heerlijk en zo vrolijk en gezellig uit!!
En heel leuk hoe je het met je verjaardag combineert , ik begrijp ook echt wel dat alles op ging
en natuurlijk heel hartelijk gefeliciteerd
Wat een leuke sweet table!!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koninklijke high tea