1

Onderwerp: Iron man en Hawaiian girl

Ook ik mocht (eindelijk) eens minions maken. Wilde ze eigenlijk op pootjes maken, maar dat ging mis. Dus de eerste versie ligt in de vuilnisbak. Ze zijn beide 22-23 cm hoog en 15 cm doorsnede. Double barrel dus.
Iron man is gevuld met vanille- en chocoladecreme en de hawaiian girl met vanille en hazelnootpraliné-creme. Vooral die laatste was schandalig lekker  :9

https://scontent.xx.fbcdn.net/hphotos-xpa1/v/t1.0-9/10678630_825728630827403_7513713673234717428_n.jpg?oh=763e0e8abedb98aab91db0c90e9cfcce&oe=55CD53AA

Als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat
www.facebook.com/cakebym

2

Re: Iron man en Hawaiian girl

Ik vind ze echt geweldig!

3

Geweldig leuk!!! super  :thumb:  :thumb:

4

Wat een geweldig leuk stel taarten, word er helemaal vrolijk van!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

5

Hai,

Jammer dat de eerste poging niet lukte. Leuk formaat taartje voor de Minions.
Wat ik vragen wil, zijn ze van cake of biscuit? Mochten ze van cake zijn, heb je dan de Funcakes mix voor cupcakes gebruikt?

6

Wat een leuk stel! Hoe heb je ze bekleedt? Een Lap erover heen of rond de biscuit gewikkeld?

7

Dank jullie wel! Wat een positieve reacties  :O  :O

Wat ik vragen wil, zijn ze van cake of biscuit? Mochten ze van cake zijn, heb je dan de Funcakes mix voor cupcakes gebruikt?

Ze zijn van biscuit. Van de mix van funcakes, dat wel.

Hoe heb je ze bekleedt? Een Lap erover heen of rond de biscuit gewikkeld?

De iron man heb ik in delen bekleed. Eerst een rode rand onder, toen het gezicht en daarna de rest van het rood. Het geel heb ik toen bedekt met een bakpapiertje, zodat ik het rood kon uitsnijden.
De hawaiian girl heb ik wel in een keer helemaal bekleed.

www.facebook.com/cakebym

8

helemaal leuk!!

9

Bedankt voor het beantwoorden van mijn vraag.

Super cool ! Hoe heb je die kokosnoten gedaan eigenlijk ? Echte gebruikt?

11

Hoe heb je die kokosnoten gedaan eigenlijk ? Echte gebruikt?

Hahaha, nee... Ik heb die hele kleine blandaschaaltjes van 5 cm bekleed met een laagje fondant. Dat heb ik bewerkt met een needle-tool. Gewoon, allemaal horizontale krasjes in gemaakt. Dat heb ik laten uitharden en toen er tegen geplakt.
Aan de binnenkant zat een klein bolletje fondant wat ik met een prikker in de minion heb gestoken. Daar hing de bovenrand van de kokosnoot op voor wat meer stevigheid.

www.facebook.com/cakebym

Geweldig leuk zijn ze!