1

Onderwerp: Feedback Koekiemonster en Elmo

Hallo,

Ik ben bezig voor de voorbereidingen voor de taart voor mijn zoontje die op 2 mei jarig is.
Ik wil voor hem een Sesamstraat taart maken en zag een hele leuk Koekiemonster en Elmo topper... ik heb ze hier op het Forum gezien, dus voor diegene : hopelijk vind je het niet erg dat ik ze nagemaakt hebt.
Ik heb Elmo en koekiemonster geboetseerd, maar ben niet zo tevreden over mijn Elmo.. qua verhouding.
Ik zou graag willen weten wat jullie ervan vinden, want ik twijfel of ik Elmo overnieuw moet gaan maken.

alvast bedankt, groetjes Astrid.

http://s7.postimg.org/thzyn5lmf/DSC_2687.jpg

Re: Feedback Koekiemonster en Elmo

Vind ze echt superschattig! Maar als je dan toch overweegt om Elmo opnieuw te maken, dan zou ik hem wat minder kilootjes geven.. :) Succes, gaat vast helemaal goed komen met die taart!

3

Bedankt tante Taartje.
Ja inderdaad, hij is inderdaad te dik uitgevallen :)
Ik heb zo'n moeite gehad met de mond van beiden dat ik er tegenop zit om opnieuw te maken haha, maar misschien toch maar doen dan.

4

Niks meer aan doen , ze zijn super schattig

5

oh, ik vind ze ook zo schattig en elmo is lekker mollig maar dat is juist zo lief  =D

ik zou hem echt niet over maken hoor.

Goed gedaan :thumb:

6

Ik vind ze top!!! Niks meer aan doen

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

7

Bedankt voor jullie reakties! :D
Ik moet nog meer decoratie maken enzo en misschien als ik nog tijd over heb dat ik hem overnieuw probeer te maken en anders laat ik hem maar gewoon zo :)

8

Hoi,

hij is misschien wat aan de dikke kant maar het misstaat niet, je herkent hem direct hoor.
Lekker zo laten.

9

ik zou er niks meer aan doen.  Ik vind ze keileuk zo en ze zijn meteen te herkennen (ook al heeft elmo wat babyvet, maar dat hebben veel kleintjes).
Hoe heb je die vacht zo gemaakt? Ziet er zo lekker vachtig uit zo.Zacht en lief.

10

Heel erg leuk!! Ik zeg laten zo!

.. Want taart kan altijd!!

11

haha ja idd een beetje babyvet is inderdaad zo schattig :)
Ik heb de vacht met een klein schaartje kleine stukjes ingeknipt, zo krijg je dat wollige effect , en niet te lang wachten daarmee want hoe meer de fondant uitdroogt hoe minder mooi het lijkt .

bedankt voor jullie leuke reacties!