1

Onderwerp: Bedankt taartje

Vanmiddag geef ik deze bedankt taart aan onze makelaar, die ons zo goed heeft geholpen met ons huis te verkopen en de aankoop van ons nieuwe huis.

Heb het simpel gehouden, had eigenlijk niet zoveel inspiratie. Gevuld met banketbakkersroom en aardbeienjam.

http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-3PFSJU7A.jpg

2

Re: Bedankt taartje

Mooi!! Dat randje onderaan vind ik echt super!!

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Heel mooi, een eenvoudige taart is ook heel mooi, zeker als hij zo strak bekleed is en netjes is afgewerkt.

4

Heel erg mooi!

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

Plain en simple, maar daardoor erg mooi!

6

Simpel , ach het is hoe je het noemt toch, ik vind hem super mooi en je bloem erg  leuk en je randje is schitterend :thumb: 

Dat zal die echt niet vaak krijgen zo'n mooie taart!! =D

En wanneer ga je verhuizen? Zal wel even een drukte geven. Heel veel succes met alles Vera :thumb:

7

Dankjullie wel!

@Bakla, het is inderdaad erg hectisch nu, overal dozen. Veel is al ingepakt. We krijgen woensdag de sleutel en donderdag gaan we over. Gelukkig met verhuisbedrijf dus het laden en lossen doen zij. 1 mei wordt gelijk onze nieuwe keuken geleverd dus nog even in de troep! Maar gelukkig een paar weken vrij van mijn werk! En 1 mei nog een bruiloft (met cupcakes) voor vrienden van ons.. bakken bij schoonmoeders haha. Maar het komt goed!

8

ohhhhhhhh, wat een drukte en dat je dan ook nog cupcakes moet bakken :lol:  :lol:

Wat heerlijk dat je een nieuwe keuken krijgt :thumb:

heel erg veel succes met de verhuizing van de week en ik hoop dat alles soepel verloopt :y  :y