Onderwerp: Koningsdag koekjes...
Dubbele zonnewiel koekjes met een Koninklijk tintje
Vond ze zo leuk, dat ik ze met jullie wilde delen
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koningsdag koekjes...
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dubbele zonnewiel koekjes met een Koninklijk tintje
Vond ze zo leuk, dat ik ze met jullie wilde delen
Oh oh, weer kwijlen........Ik weet wat ik weer voor moederdag ga vragen....
Wat een gezellige koekjes. Helemaal leuk!!
Hele mooie leuke koekjes!
wat gaaf
Oh oh, weer kwijlen........Ik weet wat ik weer voor moederdag ga vragen....
Hahaha....
jammie ...
Heel leuke koekjes en een mooie foto!
Wat een ontzettend leuke vrolijke en natuurlijk mooie koekjes en leuk gedaan zo met die muisjes
Wat heb je het mooi op de foto gezet
Erg leuk! Proef je de kleurstof niet na het bakken van de koekjes?
Erg leuk! Proef je de kleurstof niet na het bakken van de koekjes?
Dank je wel. Nee hoor daar proef je helemaal niets van. Deze koekjes smaakten naar kaneel
Hallo Marlies,
Ik heb net het deeg voor de koekjes gemaakt, maar klopt het dat het een heel zacht en bijna nog vloeibaar deeg is? Ik hoop het maar....ligt nu in iedergeval voor 3 uurtjes in de koelkast
Hallo Marlies,
Ik heb net het deeg voor de koekjes gemaakt, maar klopt het dat het een heel zacht en bijna nog vloeibaar deeg is? Ik hoop het maar....ligt nu in iedergeval voor 3 uurtjes in de koelkast
Welk recept heb je gebruikt? Ik gebruik vaak dat van de Koekenbakkers of van Peggy Porschen en die zijn beide gewoon stevig. Het moet ook stevig zijn om uit te rollen en de koekjes uit te steken. Ook zal de vorm waarschijnlijk niet houden als het (bijna)vloeibaar is. Misschien is het nog stevig geworden in de koelkast? Laat je het nog even weten? Mag ook via de mail eventueel.
Dat is gewoon kunst!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Koningsdag koekjes...