Onderwerp: Mijn versie van "How to train a dragon"
Gevuld met verse mango en aangevette slagroom.....ik denk dat ik morgen een kleine jongetje heel blij ga maken.....
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn versie van "How to train a dragon"
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Gevuld met verse mango en aangevette slagroom.....ik denk dat ik morgen een kleine jongetje heel blij ga maken.....
Gave taart! Was de draak moeilijk om te maken?
Tof hoe je de rotsen echt rotsachtig hebt gekregen qua vormen en kleuren. Top!
De Draak viel wel mee, de kop heb ik twee keer gemaakt, dit is mijn minst strakke taart ooit hahahahahaha, ik heb overal stukken biscuit gebruikt en bedekt met botercreme en vervolgens bekleed, niks strakke randjes...... Fijn hoor...voor een keertje dan
Mooie taart! Tandloos is erg goed gelukt!!
Dank jullie wel! De jarig komt de taart net ophalen samen met zijn papa, en wat denk je???? Krijg ik gewoon een vette bekeuring van Ziggy
Hahahaha! Van je klanten moet je het maar hebben!
Leuk!
Heb ook even een grotere foto direct zichtbaar gemaakt.........
Dank je wel Karin.....ik hoefde de boete trouwens niet meteen te betalen, dat mocht ook wel een andere keer. Zijn papa had er al,drie gehad vandaag hahahahahah
Wauwww, wat een geweldig taart en ik vind je draak zo ontzettend mooi en toch ook lief gemaakt
heerlijk lijkt me dat om hem is niet glad te hoeven maken maar denk dat dit toch ook nog best lastig is
de bekeuring zou ik inlijsten zo een krijg je er vast nooit meer
Ik mag toch hopen dat ik zo'n bekeuring niet meer krijg.....niet te betalen hihi
gaaf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Bruids- en Stapeltaarten » Mijn versie van "How to train a dragon"