Onderwerp: taart voor JayJay mijn kleine vriend
taart voor JayJay mijn kleine vriend die mijn hart heeft gestolen ... glutenvrije taart
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » taart voor JayJay mijn kleine vriend
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
taart voor JayJay mijn kleine vriend die mijn hart heeft gestolen ... glutenvrije taart
ohhhhhhhh, wat is die mooi en wat super knap gedaan
en zo leuk hoe je alles weer op de foto zet!!
knap hoe je het allemaal doet met je drukke bezig heden
Hoe gaat het met je zoon?
dit was mijn aller eerste 3d taart pfewww dat was eng hahaha.... met mijn zoontje gaat het op en af de ene dag gaat het geweldig de andere dag heeft hij weer een enorme terugval, zijn imuun systeem is flink van slag de artsen in het ziekenhuis hebben gezegd dat herstel wel een jaar kan gaan duren maarrrrrrrrrr.... we zijn super blij want 1 van de onderzoeken was naar leukemie en dat bleek het gelukkig niet te zien we hebben even een paar weken flink in angst gezeten
ohhhhhhhh, wat is die mooi en wat super knap gedaan
dit was mijn aller eerste 3d taart pfewww dat was eng hahaha.... met mijn zoontje gaat het op en af de ene dag gaat het geweldig de andere dag heeft hij weer een enorme terugval, zijn imuun systeem is flink van slag de artsen in het ziekenhuis hebben gezegd dat herstel wel een jaar kan gaan duren maarrrrrrrrrr.... we zijn super blij want 1 van de onderzoeken was naar leukemie en dat bleek het gelukkig niet te zien we hebben even een paar weken flink in angst gezeten
Baklataart schreef:ohhhhhhhh, wat is die mooi en wat super knap gedaan
Oh, verschrikkelijk zeg en wat een opluchting voor jullie dat het dat gelukkig niet was maar dit is ook een hele lange weg voor hem!!
heel veel sterkte en beterschap voor hem
dank je wel
Mistey schreef:dit was mijn aller eerste 3d taart pfewww dat was eng hahaha.... met mijn zoontje gaat het op en af de ene dag gaat het geweldig de andere dag heeft hij weer een enorme terugval, zijn imuun systeem is flink van slag de artsen in het ziekenhuis hebben gezegd dat herstel wel een jaar kan gaan duren maarrrrrrrrrr.... we zijn super blij want 1 van de onderzoeken was naar leukemie en dat bleek het gelukkig niet te zien we hebben even een paar weken flink in angst gezeten
Baklataart schreef:ohhhhhhhh, wat is die mooi en wat super knap gedaan
Oh, verschrikkelijk zeg en wat een opluchting voor jullie dat het dat gelukkig niet was maar dit is ook een hele lange weg voor hem!!
heel veel sterkte en beterschap voor hem
Wat een prachtige taart! En helemaal voor zo,n jongetje die glutenvrij moet...
dank je wel, het was mijn eerste gluten vrije taart pfewwww gelukkig was hij er blij mee
Wat een prachtige taart! En helemaal voor zo,n jongetje die glutenvrij moet...
Erg knap gemaakt!
Hele mooie 3D taart! (Heb je even gemeld, want deze mag volgens mij in die categorie.)
Heel mooi uitgevoerd!! En sterkte met je zoontje.
dank je wel
Erg knap gemaakt!
dank je wel
Hele mooie 3D taart! (Heb je even gemeld, want deze mag volgens mij in die categorie.)
Heel mooi uitgevoerd!! En sterkte met je zoontje.
Geweldig mooi
dank je wel
Geweldig mooi
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » 3D taarten » taart voor JayJay mijn kleine vriend