Onderwerp: vogels en muisjes
Is er iemand die me kan helpen aan de how to van vogels en muisjes want op zo een kleurplaatje vind ik dat toch wat moeilijk( ligt vast wel aan mij en niet aan het plaatje hahaha)
Alvast bedankt Nicole
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vogels en muisjes
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Is er iemand die me kan helpen aan de how to van vogels en muisjes want op zo een kleurplaatje vind ik dat toch wat moeilijk( ligt vast wel aan mij en niet aan het plaatje hahaha)
Alvast bedankt Nicole
Muisjes staan bij de how to's hier op de site, om te boetseren. Vogels zou ik zo gauw niet weten.
Bedankt ik dacht dat mijn geschrift onzichtbaar was,daar ik geen antwoord kreeg,....maar al
Bedankt ik dacht dat mijn geschrift onzichtbaar was,daar ik geen antwoord kreeg,....maar al
Als je bij www.cakecentral.com kijkt en dan via de gallerie naar de 3d rubriek,dan zie je ook de muisjes van assepoester en de vogeltjes,welliswaar geen how to maar wel van heel dichtbij genomen foto's waar je best iets mee kunt
Succes
http://picasaweb.google.com/claudiaprim … adasDisney
Als je wat naar beneden scrolt zie je de assepoester met muisjes en vogeltjes (en een beetje een how to, vooral als je spaans kan !)
En er staan nog andere leuke dingen natuurlijk.
Oh, heel hartelijk bedankt, nu maar gauw gaan kijken want je kent nooit genoeg!!!
Groetjes Nicole
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » vogels en muisjes