1

Onderwerp: Hard de fondant van de Lidl uit?

Vorige week fondant van de lidl gekocht, weet iemand of deze hard wordt?

Ik wil cijfers op de taart maken is dat sowieso te doen zonder tylose?
Ik heb ooit wel een strik zonder tylose gemaakt dat ging goed, maar dat was met funcakes fondant.

Werk verder altijd met marsepein.

Re: Hard de fondant van de Lidl uit?

Tylose zorgt voor een snellere droging. Bij grotere of dikkere stukken kan je haast niet zonder.
De fondant van Lidl ken ik niet maar om zeker te zijn zou ik het zonder tylose eerst even uitproberen.

3

Re: Hard de fondant van de Lidl uit?

ik maak eigenlijk alles wat rechtop moet staan en wat redelijk groot is van gum paste met prikkertjes er in, als het klein is op middelmaat zeg tot cm of vier gebruik ik tylose
Fondant van Lidl ken ik niet

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

4 Laatst bewerkt door Claartje_W (16-03-2015 11:36)

Re: Hard de fondant van de Lidl uit?

Ik heb pas de fondant van de Lidl voor het eerst gebruikt en ik vond hem vrij zacht van structuur/ textuur. Dat bleef hij ook in de vriezer. Hij is een beetje "zalvig", als je hem uit de verpakking haalt.

Re: Hard de fondant van de Lidl uit?

Hallo, Als ik figuurtjes oid van fondant of marsepein laat drogen, Moet ik deze dan verpakken in folie of zo?

6

Re: Hard de fondant van de Lidl uit?

Ik droog aan de lucht, meestal zet ik er een schaal,ondersteboven over heen

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda