1

Onderwerp: Weer een Frozen/Elsa….

…populair thema dat Frozen hihi.
Tweede Frozen taartje dat ik heb gemaakt en over twee weken volgt er weer een. Toch een uitdaging om er weer wat anders van te maken.
Nu eens geëxperimenteerd met het maken van een kleurverloop. Dit heb ik gedaan d.m.v. dusten.
De taart is gevuld met merengue botercreme met stroopwafel en kersenvlaaivulling.
Komt ie:
http://i28.photobucket.com/albums/c208/Tykkajansen/Taart/IMG_9576_zpsdfxodfnc.jpg

http://i28.photobucket.com/albums/c208/Tykkajansen/Taart/IMG_9565_zps7xgdkevz.jpg

Groetjes Corinne.

2

Re: Weer een Frozen/Elsa….

Hij is echt leuk. Gaaf met dat geduste kleurverloop, lijkt mij nog een hele uitdaging en bij jou ziet het er vlekkeloos netjes uit.

Tieneke

3

Erg mooi!! Ben ook wel benieuwd hoe je dat dan precies gedaan hebt met het dusten

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

4

Het dusten was eigenlijk helemaal niet zo moeilijk.
Ik heb met een grote zachte kwast blauw kleurpoeder aangebracht en ben begonnen aan de onderkant van de taart.
Veel dust aan de onderkant en naar boven toe steeds minder. Als je aan de onderkant begint en dan naar boven gaat komt sowieso de meeste dust aan de onderkant omdat je daar begint, snap je? ;)

5

wauw, wat heb je dat mooi gedaan en knap hoor hoe je dat zo gedust hebt :thumb:

vind het een heel mooie taart :)

6

Leukkkkk ook je sneeuwvlokken !!! die zal ik eens gaan zoeken  :lol:

Lieve groetjes van Nicole

7

Dank jullie wel! :)

8

Mooi dat kleurverloop en dank je wel voor de uitleg! . Ook de naam met de verschillende klagen zijn erg mooi. Dank je wel, deze taart geeft een voel inspiratie  :D

9

Beste,
Welke kleur blauw heb je gebruikt. Ik zie dat er veel kleuren zijn om mee te dusten.

Gr Janine

10

Beste,
Welke kleur blauw heb je gebruikt. Ik zie dat er veel kleuren zijn om mee te dusten.

Gr Janine

11

Beste,

Gr Janine

12

Erg mooi! Geeft me weer inspiratie voor mijn Frozentaart van volgende week ;)

13

Heel mooi en dat kleurverloop...prachtig!