1

Onderwerp: Kinderwagen

Op verzoek van de zus van een vrouw die waarschijnlijk veel eerder zal moeten bevallen i.v.m. Diabetes een spoed babyshower taartje....gevuld met citroencreme en aardbeienconfiture.
De taart is gemaakt a.d.h.v. Een voorbeeld wat ik kreeg, hij is weliswaar toch een beetje anders maar als je iets herkent, bedankt daarvoor!

http://s2.postimg.org/nx0o8sokl/image.jpg

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

2

Re: Kinderwagen

Wat een leuk idee! Mooi hoor

Bakrecepten om je vingers bij af te likken? Zoek mij op Pinterest ( valerievdmeer ) en kijk bij mijn Cakelicious recepten! Because we love cake

3

ohhhhhhhhhhhh, die vind ik zó leuk en zó schattig en wat heb je het weer mooi gedaan :thumb:

zou ik hem op mogen slaan?

En ik hoop dat alles goed gaat met de bevalling, dan is dat ook vast weer een taart waard :)

4 Laatst bewerkt door Tigrasas (07-02-2015 11:54)

Natuurlijk mag je die opslaan, het idee op zich is ook niet van mij hoor
Bedankt voor de complimentjes! En wie weet, als de kleine geboren is......

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

5

Erg leuk, weer eens iets anders dan een buik met borsten!

6

leuk idee idd!!

wel 2-3 stukjes eruit :).

7

Ja klopt dat er een stuk uit is, anders kan ik er geen kinderwagen van maken he.....maar er bleef nog genoeg over hoor voor het aantal personen wat men nodig had

Leuk! Nog nooit gezien! Origineel!

9

wauw wat gaaf

https://www.facebook.com/pages/Jacakeli … 593?ref=hl
als het niet gaat zoals het moet, moet het maar zoals het gaat !