1

Onderwerp: 3 laags voor 70 personen, ik kom er maar niet uit.....

Hallo Allemaal,

Ik wil graag een 3 laags taart maken voor 70 personen. Maar ik kom er niet uit welke bakpannen ik het beste kan gebruiken. Met de 35-30-25 pannen kom ik er wel, maar dat is toch eigenlijk niet zo mooi of wel? Je hebt dan niet zo veel ruimte tussen de lagen.
Met andere afmetingen kom ik er maar niet uit. Of het moet een 4 laags worden.  En dan zou ik
35-30-20-10 moeten nemen toch.......Zelfs tijdens het tikken van dit bericht, ben ik in de tussentijd toch nog berekeningen aan het maken......ik wil toch het liefst een 3 laags. Oh ja , een pas van 40cm heb ik ooit gekocht , maar weer snel doorverkocht, paste niet in mijn oven =D !

Hopelijk heeft er iemand een idee?!

Thanks allemaal!

2

Re: 3 laags voor 70 personen, ik kom er maar niet uit.....

Ik weet niet wat voor decoratie je ingedachten hebt? Anders is 5 cm per laag best een mooie ruimte, vind ik zelf dan  :D
En anders wellicht een double barrel om toch aan het benodigde aantal personenn te komen? Of een aansnijtaart erbij?

Kun je daar iets mee?

Laat de moed niet zakken!
Met een appel en een ei kun je al bijna een taart bakken!!

3

Re: 3 laags voor 70 personen, ik kom er maar niet uit.....

Ik wil het graag decoreren met Royal icing mbv barok cake stencils. En aan iedere laag een lint aan de onderkant. Is dat mooi met alleen 5 cm verschil?
Zo'n double barrel of een aansnijtaart zijn ook idd optieshmmmm..... :think: Super bedankt voor je reactie :thumb:  :thumb: