Onderwerp: Valentijnskoekjes voor workshop gemaakt
Dit zijn de voorbeeldjes voor de workshop welke ik ga geven op de zaterdag en zondag tijdens het Crea Weekend in Gorinchem, de koekjes gaan mooi ingepakt mee naar huis!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Valentijnskoekjes voor workshop gemaakt
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Dit zijn de voorbeeldjes voor de workshop welke ik ga geven op de zaterdag en zondag tijdens het Crea Weekend in Gorinchem, de koekjes gaan mooi ingepakt mee naar huis!
Wat ziet dat er leuk uit!
Dat zijn een hoop voorbeelden, leuk! Inspiratie genoeg zo
Leuk zeg! Maak je het met fondant zeker? Met royal icing zijn ze zeker niet droog genoeg om mee naar huis te nemen. Succes vandaag! Maar dat gaat wel lukken met zulke leuke koekjes.
Tieneke
Royal Icing is inderdaad niet mogelijk tijdens zo'n korte workshop want ik geef ze mooi ingepakt mee naar huis. De beurs is trouwens volgend weekend, ik ben er dan op zaterdag en zondag, Evenementenhal te Gorinchem.
Ik dacht ik maak veel,voorbeeldjes, dan hebben ze inderdaad wat inspiratie
Wauw, die zijn echt super leuk en heel mooi en wat heb je het leuk op de foto gezet
Heel erg leuk dat je de workshop gaat geven, zal wel gezellig worden
Heel veel plezier volgend weekend
Dank je wel, dat gaat zeker lukken!
Wat een leukerds! Ik twijfel nog om te gaan maar als ik ga zal ik je zeker even opzoeken!
Als je besluit om te gaan, neem dan even voor maandagavond contact met mij op per email
Prachtig! Wat fijn dat je koekjes ook met fondant kan doen, ga ik onthouden.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Valentijnskoekjes voor workshop gemaakt