1

Onderwerp: Halloootjes

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Stefanie, woonachtig in beek en 27...
Ik ben toevallig laatst een taart gaan bekleden en versieren omdat een vriendin dat erg leuk vond, ik dacht dat dit niets voor mij zou zijn. Maar vond het hartstikke leuk dus ook wat gereedschap aangeschaft en aan het freubelen gegaan. Wat maken jullie hier super leuke en mooie dingen!!!
Ook ga ik in mei trouwen en zoek nog iemand die een mooie Bruidstaart kan maken! Hopelijk vind ik hier ook iemand voor! Kom gezellig met jullie mee kletsen en showen.  :D


Groetjes Stefanie

2

Re: Halloootjes

swhonselaar schreef:

Goedemiddag allemaal,

Mijn naam is Stefanie, woonachtig in beek en 27...
Ik ben toevallig laatst een taart gaan bekleden en versieren omdat een vriendin dat erg leuk vond, ik dacht dat dit niets voor mij zou zijn. Maar vond het hartstikke leuk dus ook wat gereedschap aangeschaft en aan het freubelen gegaan. Wat maken jullie hier super leuke en mooie dingen!!!
Ook ga ik in mei trouwen en zoek nog iemand die een mooie Bruidstaart kan maken! Hopelijk vind ik hier ook iemand voor! Kom gezellig met jullie mee kletsen en showen.  :D


Groetjes Stefanie

Welkom!

Ik ben hier ook nog niet zolang maar al helemaal verslaafd aan de forum.
Geniet ervan en al vast gefeliciteerd met jullie huwelijk!

Gr debby

3

Re: Halloootjes

Welkom op het forum, zeer verslavend :lol:  :lol: , en heel veel bak plezier :thumb: