1

Onderwerp: Opzoek naar een Nummer 1 uitsteker (HELP!)

Haaii allemaal,

Ik ben al een lange tijd opzoek naar een uitsteker zoals op de foto. Dit betreft dus een nummer 1 uitsteker met voetje.

Zou niet weten waar ik dit kan kopen voor een leuke prijsje, heeft iemand hier enig idee? Jullie zouden mij hier erg bij helpen.

Alvast heel erg bedankt!

http://ecx.images-amazon.com/images/I/21vXMzChOeL.jpg

2 Laatst bewerkt door Tante Taartje (18-01-2015 23:43)

Re: Opzoek naar een Nummer 1 uitsteker (HELP!)

Ligt er misschien ook aan hoe groot je hem wilt hebben...
In de shop heben ze deze set te koop: FMM Alphabet & Numbers tappits Upper Case, daar zit een 1 met voetje in.

Succes!

edit:
Na wat zoeken kom ik nog op het volgende...:
Kookinnovatie .nl heeft ook een set uitstekers met een 1 met voetje, maar ik bedacht me ook dat dit nu misschien typisch zo'n ding is die je heel goed zelf kunt maken met metaallint. Zijn wat topics over hier op het forum...

3

Tante Taartje schreef:

Ligt er misschien ook aan hoe groot je hem wilt hebben...
In de shop heben ze deze set te koop: FMM Alphabet & Numbers tappits Upper Case, daar zit een 1 met voetje in.

Succes!

edit:
Na wat zoeken kom ik nog op het volgende...:
Kookinnovatie .nl heeft ook een set uitstekers met een 1 met voetje, maar ik bedacht me ook dat dit nu misschien typisch zo'n ding is die je heel goed zelf kunt maken met metaallint. Zijn wat topics over hier op het forum...

Allereerst bedankt voor het reageren tante taartje! Ik wil zo eentje dat ongeveer 10cm lang is. En heb echt enkel de cijfer 1 nodig, vind het dan zonde om dan een heel set te kopen. Lijkt zo iets simpels dat je overal wel vindt haha, maar als je er naar opzoek gaat het eigenlijk moeilijk te vinden is.

Goede tip! Ik ga meteen even kijken naar de topics betreft het zelf maken van uitstekers met metaallint.

4

weet je toevallig van welk merk deze is ??

ik vind er op internet ook alleen maar zonder 'voet' tot nu toe...  :s

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

5

Kun je niet gewoon het plaatje uitprinten, uitknippen en dan uitsnijden van fondant?

Tieneke

6

Was ook mijn idee, Tante Tien. FF google-en op een mooi cijfer 1 en dan zelf snijden.

7 Laatst bewerkt door jo-oosie (19-01-2015 12:59)

vergat ik vanmorgen helemaal te vragen waar je 'm voor nodig hebt...

Als het voor 1x iets van fondant is, kun je hem inderdaad snijden langs een sjabloon, als het voor een partij koekjes is bijvoorbeeld, wordt dat wat lastiger.

Is er niet een uitsteker van een letter die je kunt 'verbouwen' ??
Bijvoorbeeld de H een kwartslag draaien en dan e.e.a. wegsnijden ?
(ik roep ook maar wat hoor....   =D )

Wat je met liefde maakt, mag je absoluut met gepaste trots showen....  ;-)

8

jo-oosie schreef:

weet je toevallig van welk merk deze is ??

ik vind er op internet ook alleen maar zonder 'voet' tot nu toe...  :s

Heb echt géén idee van welk merk dit is.

Raar hea! Toen ik er naar opzoek ging dacht ik nog 'Dat vind ik makkelijk!' Maar nee hoor haha

9

Tante Tien schreef:

Kun je niet gewoon het plaatje uitprinten, uitknippen en dan uitsnijden van fondant?

Tieneke

Dank je wel voor het meedenken Tante Tien, echter heb ik het nodig voor een partij koekjes. :-(

10

fabawy schreef:

Was ook mijn idee, Tante Tien. FF google-en op een mooi cijfer 1 en dan zelf snijden.

Voor één koekje had ik dat zeker gedaan, echter heb ik het nodig voor een partij koekjes..

11

jo-oosie schreef:

vergat ik vanmorgen helemaal te vragen waar je 'm voor nodig hebt...

Als het voor 1x iets van fondant is, kun je hem inderdaad snijden langs een sjabloon, als het voor een partij koekjes is bijvoorbeeld, wordt dat wat lastiger.

Is er niet een uitsteker van een letter die je kunt 'verbouwen' ??
Bijvoorbeeld de H een kwartslag draaien en dan e.e.a. wegsnijden ?
(ik roep ook maar wat hoor....   =D )

Heb het inderdaad nodig voor een partij koekjes..

Mocht ik echt niets vinden zal ik dat zeker eens proberen. Kreeg ook al de tip om er zelf eentje te maken met metaallint. Echter is het toch zo makkelijk en mooi meegenomen als je het zo kant en klaar kunt kopen haha

12

Up..

13

als je googelt op "cookie cutter 1" dan krijg je verschillende versies die je kunt bestellen.
ik weet natuurlijk niet wanneer je hem nodig hebt en wat je "een leuk prijsje" vindt....

--------------------------------------------------------
Wie ben ik om aan mezelf te twijfelen. (Loesje)

14

SweetTooth schreef:

als je googelt op "cookie cutter 1" dan krijg je verschillende versies die je kunt bestellen.
ik weet natuurlijk niet wanneer je hem nodig hebt en wat je "een leuk prijsje" vindt....

Dank je wel voor je reactie.

Als ik dit intik op Google kom ik uit op websites buiten NL.. Dat maakt niet zo heel veel uit, echter komt daar nog verzendkosten bovenop wat nogal hoog is. Een leuk prijsje voor een uitsteker is voor mij max 6,- euro..

15

Koekit

Ik bak in een 4-oven AGA,
Aga gebruikers groep: https://www.facebook.com/groups/715038115222711/

16

Voor dat budget vind ik alleen deze, maar daarvan is de onderkant waarschijnlijk nog niet wat je zoekt:
.ebay.com/itm/1x-Cake-Decorations-Kitchenware-Metal-Biscuit-Cookie-Cutter-YL327-Number-1-/221446802713?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item338f420d19
(even www ervoor zetten)

Zoals jij hem zoekt vind ik vanaf 10 euro thuisbezorgd.

17

connie11 schreef:

Koekit

Al bekeken, helaas niet wat ik zoek..

18

SweetTooth schreef:

Voor dat budget vind ik alleen deze, maar daarvan is de onderkant waarschijnlijk nog niet wat je zoekt:
.ebay.com/itm/1x-Cake-Decorations-Kitchenware-Metal-Biscuit-Cookie-Cutter-YL327-Number-1-/221446802713?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item338f420d19
(even www ervoor zetten)

Zoals jij hem zoekt vind ik vanaf 10 euro thuisbezorgd.

Lief zeg dat je mee zoekt, waardeer ik echt!

Die van Ebay had ik al wel gezien, inderdaad niet echt wat ik zoek.

Vanaf 10,- thuisbezorgd is goed! Hoor graag van je welk website? (Vergeten te vermelden bij m'n vorige bericht max 6,- euro bedoelde ik exclusief verzendkosten)

19

deze
.cheapcookiecutters.com/products/fancy-number-1-cookie-cutter

weer even www ervoor zetten.

Ze hebben momenteel alleen de 4 inch, maar dat is ruim 10cm, dus dat lijkt mij een mooie maat voor koekjes.
Inclusief verzenden naar Nederland komt ie op ongeveer 10 euro (prijzen staan in dollars, dus moet je even omrekenen).

20

SweetTooth schreef:

deze
.cheapcookiecutters.com/products/fancy-number-1-cookie-cutter

weer even www ervoor zetten.

Ze hebben momenteel alleen de 4 inch, maar dat is ruim 10cm, dus dat lijkt mij een mooie maat voor koekjes.
Inclusief verzenden naar Nederland komt ie op ongeveer 10 euro (prijzen staan in dollars, dus moet je even omrekenen).

Super! Denk dat ik verder niets anders vind, dus ga die maar bestellen.

Onwijs bedankt SweetTooth! Waardeer het enorm dat je de moeite neemt om met mij mee te zoeken.

21

Graag gedaan :)