1

Onderwerp: Bierschuim

Hallo iedereen,

Ik ga een gravity cake maken met een bierpul en een schenkend blik. Nu wil ik graag het bierschuim zo echt mogelijk maken... Royal Icing vind ik eigenlijk geen optie omdat dit zo hard word. Bij botercrème ben ik bang dat het er vanaf gaat druipen.. Iemand nog een idee?

Bedankt alvast!

2 Laatst bewerkt door Baklataart (17-01-2015 15:08)

Re: Bierschuim

Wat een uitdaging Vera, helaas weet ik dat ook niet :)

misschien marshmallows :lol:

3

Dankjewel Bakla voor je reactie, als ik die nou zou kunnen opspuiten? Zag wel marsmallow fluff in de webshop maar zou je daar dit mee kunnen opspuiten vraag ik mezelf dan af!

4

Ik dacht ook aan marshmallows, maar dan in hele kleine stukjes gesneden/geknipt? Net zoiets als wat je wel eens ziet bij popcorn cupcakes.

5

Ja, net als dat je daarmee popcorn kunt maken, dat idee ja

www.dezoeteverleiding.com Ik kan ook printen op ouwel en frosty! Kijk ook eens op mijn Facebookpagina www.facebook.com/dezoeteverleidingbreda

6

Ik geloof dat ik jullie niet helemaal begrijp ik ga eens googles op popcorn cupcakes, begrijp me niet verkeerd ik snap wel dat je marsmallows klein kunt knippen hoor :)

Ik heb er ook één gemaakt en heb dat toen gedaan met gesmolten marshmellows over stukjes marshmellow heen. Je moet wel je vingers goed invetten bij iedere schep die je neemt.
http://www.mijnalbum.be/Foto-ODKY6GFR.jpg

8

Dankjewel voor je reactie! Ondertussen ook gezocht op popcorn cupcakes en nu heb ik een beeld! Zo kom ik er wel uit dankjewel!