Onderwerp: ff wat nieuwe freubels van de afgelopen tijd puss in boots, sven, olaf
De boetseersels van afgelopen tijd, boetseer graag en veel aangezien ik niet veel opdrachten voor taarten heb.... 1 dag niet geboetseerd is 1 dag niet geleefd... hihi
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ff wat nieuwe freubels van de afgelopen tijd puss in boots, sven, olaf
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
De boetseersels van afgelopen tijd, boetseer graag en veel aangezien ik niet veel opdrachten voor taarten heb.... 1 dag niet geboetseerd is 1 dag niet geleefd... hihi
Ze zijn allemaal !
Wauw, het is allemaal weer even leuk en mooi gemaakt
Mooi gemaakt!
Dank jullie
Zo die zien er super uit .
Geweldig!
Mij lukt het niet,petje je af hoor.
Sven is leuk!!!
Heel erg mooi, ze lijken allemaal sprekend!
Super mooi.
Mag ik vragen hoe het sneeuwmannetje op een handje blijft staan? Als ik zoiets wil doen valt het altijd om
Heb een how to site waar ze allemaal stap voor stap op komen te staan.... olaf komt nog, met how to bezig....
https://www.facebook.com/groups/1482592135316349/
wow, jij kunt mooi boetseren !
Sven..... Echt zo cute!!!!
Wauw! Super mooi! Dit is gewoon kunst!
Hihi dank jullie
helemaal fan van je
Super gaaf, en mooi gedaan hoop datik dat ooit ook kan!
Thanks voor de leuke reacties en complimenten
Helemaal geweldig.
Ze zijn echt super, zoals altijd! Wanneer kom je bij mij een gastworkshop geven?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » ff wat nieuwe freubels van de afgelopen tijd puss in boots, sven, olaf