Onderwerp: shoe high heel set, welke?
Ik wil graag een stilettoschoen maken van fondant. Hiervoor wil ik zo'n set aanschaffen. Welke kan ik het beste kopen en waar?
Groetjes Valerie
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » shoe high heel set, welke?
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Ik wil graag een stilettoschoen maken van fondant. Hiervoor wil ik zo'n set aanschaffen. Welke kan ik het beste kopen en waar?
Groetjes Valerie
Cake Structure, vind ik de mooiste met de mooiste/hoogste hak!
Oke. Die is n paar tientjes toch? Op de leukstetaarten heb je er ook een, is die ook goed? Van JEM, 16,95. Een stuk goedkoper maar ik maak toch alleen voor eigen gebruik...
Ik heb die van JEM, inderdaad goedkoper maar je krijgt niet echt een stiletto zeg maar meer een lagere hak.
Het is maar net wat je wil natuurlijk . Succes! Heb even een foto toegevoegd dan zie je het.
Voor die andere, van Cake Structure, kijk eens hier? (Die is overigens wel een 'paar paar tientjes', maar ik vind hem elke cent waard.)
Oke bedankt , ik ga eens goed nadenken over wat ik ga doen
Er zit natuurlijk ook wel een enorm verschil tussen die van JEM (heel leuk) en CakeStructure (geweldig!). Alleen al de levensechte maat... Dus het gaat ook wel om je doel: wil je de schoen als decoratie op je taart, of als opvallende taarttopper.
Er zit natuurlijk ook wel een enorm verschil tussen die van JEM (heel leuk) en CakeStructure (geweldig!). Alleen al de levensechte maat... Dus het gaat ook wel om je doel: wil je de schoen als decoratie op je taart, of als opvallende taarttopper.
Ik wilde het niet zeggen.....maar ben het volkomen met je eens. Het lijkt een beetje appels met peren vergelijken
Die van JEM is heel leuk, die van Cake Structure is (bijna) een andere 'dimensie' en (levens)echt.
Ik denk ook dat het die van cake structure wordt. Laatst jarig geweest en ik moest van mijn verjaardaggeld iets leuks voor mezelf kopen ipv nuttige dingen, zei mijn familie. Dus.. denk dat het geld een bestemming heeft gevonden
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Taartdecoratie algemeen » shoe high heel set, welke?