Onderwerp: Appelneignets uit de donutmaker, heerlijk vertelde man en kinderen
Appelbeignets gemaakt uit de donutmaker en nadat ik de oliebolletjes voor 3 jaar terug had uitgevonden dacht ik nu de donutmaker te proberen en het is gelukt
|
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Appelneignets uit de donutmaker, heerlijk vertelde man en kinderen
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Appelbeignets gemaakt uit de donutmaker en nadat ik de oliebolletjes voor 3 jaar terug had uitgevonden dacht ik nu de donutmaker te proberen en het is gelukt
|
Zien er heerlijk uit!
Zien er zalig uit, kan je vertellen hoe dat in z'n werk gaat?
Alvast bedankt en een veilige jaarwisseling
Zien er zalig uit, kan je vertellen hoe dat in z'n werk gaat?
Alvast bedankt en een veilige jaarwisseling
Eerst even het deeg maken met de appels er in kleine stukjes gesneden doorheen roeren en dan beginnen.
Eerst de donutmaker insmeren met gesmolten roomboter, dan het deeg erin doen, deksel dicht en 4 minuten bakken, dan het deksel openen en de donuts omdraaien en nog eens 3 minuten bakken.
Dan de donuts insmeren met een kwastje met gesmolten roomboter en door de kaneelsuiker halen aan beide kanten en klaar is je appel beignet
Ik hoop dat je er uit kunt komen anders vraag gerust
Een fijne jaarwisseling en dankjewel voor jullie reactie
Heel erg bedankt voor al je prachtige en heerlijke baksels en voor je altijd geduldige uitleg.
Jij ook een fantastisch 2015
je hebt weer een hoop lekkers gemaakt en het ziet er weer geweldig uit
Heel erg bedankt voor al je prachtige en heerlijke baksels en voor je altijd geduldige uitleg.
Jij ook een fantastisch 2015
Ik heb het graag gedaan hoor en het is geen grote moeite
Jij heel hartelijk dank voor altijd leuke reactie op mijn baksels en ik wens je bij deze ook meteen een mooi en gezond 2015
vonn schreef:Heel erg bedankt voor al je prachtige en heerlijke baksels en voor je altijd geduldige uitleg.
Jij ook een fantastisch 2015Ik heb het graag gedaan hoor en het is geen grote moeite
Jij heel hartelijk dank voor altijd leuke reactie op mijn baksels en ik wens je bij deze ook meteen een mooi en gezond 2015
Ik moet zeggen dat alle appelneignets op zijn gegaan, ik had er een stuk of 20 meegenomen naar waar we heen gingen en de rest hebben ze allemaal hier op gegeten in een zeer korte tijd
Allemaal heel erg bedankt voor jullie altijd leuke reactie en voor allemaal een fantastisch 2015
Jammie jammie! Hihi kun jij dan ALLES? Ik hoid van jou werk!
Jammie jammie! Hihi kun jij dan ALLES? Ik hoid van jou werk!
Nee hoor Taartensprookje ik kan echt niet alles maar probeer zo nu en dan eens wat
Oh , zelf nu zo vroeg ziet het er heerlijk uit
Voor jullie ook een heel fijn en gelukkig 2015 en heel veel succes met je laatste kilootjes, bllijf het echt zo knap vinden dat je ondanks de lijn zoveel lekkere dingen blijft maken
Taartensprookje schreef:Jammie jammie! Hihi kun jij dan ALLES? Ik hoid van jou werk!
Nee hoor Taartensprookje ik kan echt niet alles maar probeer zo nu en dan eens wat ;-)
Hoi,
Ik vind jouw uitprobeersels altijd erg leuk. Dit is ook weer zo'n leuk idee.
Overigens de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel bakplezier!
dollelollypop schreef:Taartensprookje schreef:Jammie jammie! Hihi kun jij dan ALLES? Ik hoid van jou werk!
Nee hoor Taartensprookje ik kan echt niet alles maar probeer zo nu en dan eens wat
Hoi,
Ik vind jouw uitprobeersels altijd erg leuk. Dit is ook weer zo'n leuk idee.
Overigens de beste wensen voor het nieuwe jaar en veel bakplezier!
Heel hartelijk dank weer allemaal, het is altijd erg leuk jullie lieve berichtjes te lezen en daarop altijd weer te helpen waar ik kan als jullie iets willen weten en dat doe ik heel graag
Groetjes en dat bakplezier zal vast dit jaar ook weer blijven
Heerlijk hoe jij altijd bezig bent! Wat een goed idee is dit ook weer!
Ik wil ze vandaag gaan maken, zou ik ze dan tot morgen kunnen bewaren? Ik wil ze mee naar m'n werk nemen.
Groetjes Vonn
Ik wil ze vandaag gaan maken, zou ik ze dan tot morgen kunnen bewaren? Ik wil ze mee naar m'n werk nemen.
Groetjes Vonn
Ik denk het wel hoor, hier waren ze dezelfde avond wel op maar ik had er ook wat voor vrienden meegenomen en die hebben ze ook pas later gegeten en ik heb ze gisteren nog gezien, gevraagd of ze ze nog op gegeten hadden en ze vertelden dat ze heerlijk waren en ze allemaal op zijn dus dat kan wel.
Als je normale appelbeignets maak kan je ze ook gewoon de volgende dag nog eten
vonn schreef:Ik wil ze vandaag gaan maken, zou ik ze dan tot morgen kunnen bewaren? Ik wil ze mee naar m'n werk nemen.
Groetjes Vonn
Ik denk het wel hoor, hier waren ze dezelfde avond wel op maar ik had er ook wat voor vrienden meegenomen en die hebben ze ook pas later gegeten en ik heb ze gisteren nog gezien, gevraagd of ze ze nog op gegeten hadden en ze vertelden dat ze heerlijk waren en ze allemaal op zijn dus dat kan wel.
Als je normale appelbeignets maak kan je ze ook gewoon de volgende dag nog eten
Top weer, Dank je wel.
dollelollypop schreef:vonn schreef:Ik wil ze vandaag gaan maken, zou ik ze dan tot morgen kunnen bewaren? Ik wil ze mee naar m'n werk nemen.
Groetjes Vonn
Als je normale appelbeignets maak kan je ze ook gewoon de volgende dag nog etenTop weer, Dank je wel.
Die zien er heerlijk uit! Goed idee!
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Appelneignets uit de donutmaker, heerlijk vertelde man en kinderen