Onderwerp: Kerstkoekies
Mijn eerste keer koekjes gebakken en gedecoreerd, super leuk om te doen.
Foto's zijn helaas niet mooi omdat ik deze met mijn telefoon heb moeten nemen.
Fijne kerst allemaal!!!
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Mijn eerste keer koekjes gebakken en gedecoreerd, super leuk om te doen.
Foto's zijn helaas niet mooi omdat ik deze met mijn telefoon heb moeten nemen.
Fijne kerst allemaal!!!
Leuk zijn ze geworden! Heerlijk om te doen he?
Tieneke
Wat leuk met die sterretjes bovenin!
Zien er goed uit
Super leuk en heel mooi gedaan, fijne kerst
Ow wat zijn ze leuk!
dankjewel allemaal!!
Ze waren door de fondant denk ik wel zacht geworden.
Nou weet ik dat je n koekje met royal icing even in de oven kunt doen, maar wat kun je eraan doen als er fondant op zit? Ik heb de koekjes in n trommel met rijst gedaan voor het vocht...
Maar ze waren toch lekker ondanks dat ze niet krokant waren!
Leuk geworden!
Misschien gewoon een keertje uitproberen met de oven en fondant? Ik heb wel eens rozen gemaakt en die in de oven gehad omdat ze niet wilde uitharden... Ging prima!!
Wat leuk gemaakt!
Ik doe de koekjes met fondant na het versieren ook in de oven. 3 kwartier op 50 graden, af en toe oven opendoen. En ik gebruik satin ice fondant. Fondant en koekje worden lekker hard. Bewaren in tupperdoosje met handje rijst. Dat werkt voor mij ten minste
Beste Renata2, kun je dat ook doen met marsepein? 45 minuten op 50 graden? Ben benieuwd
Beste Renata2, kun je dat ook doen met marsepein? 45 minuten op 50 graden? Ben benieuwd
Wat zijn ze leuk, ik heb het ook gehad dat de koekjes zacht werden, mij werd verteld toen dat je de koekjes twee dagen van te voren moet bakken.
Groetjes Vonn
dat zou ik niet doen want marsepein blijft zacht.
Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren