Pagina's 1
Log eerst in inloggen or registreren om te reageren
Je bent niet ingelogd. Inloggen of registreren.
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Misschien wel de mooiste en lekkerste kerst cc's ooit
Pagina's 1
Zijn echt mooi geworden en wat een mooie motiefjes staan er op het fondant
Ja he?! Die afdrukjes heb ik gemaakt met de springeler moulds. Gekocht bij Marlies van party cupcakes.
http://www.partycupcakes.nl/springerle-moulds.html
Maar je kan beter niet kijken hoor... Voor je het weet wil je net als ik de hele collectie wel en geef je al je geld eraan uit.
Zien er goed uit!
Leuk dat je de springler moulds gebruikt hebt voor de fondant, dat heb ik nog niet eerder gezien.
Dank je wel! Zoals je ziet heb je zo heel makkelijk een mooi effect op fondant.
Werkt perfect!
Supergaaf!!! Ik ga denk ik zo toch even kijken met gevaar voor eigen leven bij die moulds
Marjolein
Dank je!
Tja, sterkte... Zeg niet dat je niet gewaarschuwd bent haha
Wauw, super leuk en mooi en ook zo leuk met die rood, groene en witte confetti erbij heel leuk bedacht
En wat heb je een mooie keuken machine
Hoe heb je de cc met crème fraîche gemaakt?
Oh ik vind ze echt super mooi! Als ik je een tip mag geven, zet direct na het bakken even iets op je cupcakes, dan worden ze mooi vlak en is de fondant ook mooi vlak er op te plakken
Bedankt!
Het was een receptje vd coop kaartjes.
Ik heb gewoon mix gemaakt voor de cc's. (Dus wat je wil, biscuit of cake) en dan als dat klaar is roer je er nog een beker creme fraiche doorheen. (= 200gr. Ong.)
Dit mengsel doe je in je cupcake vormpjes. Ik deed 1 grote ijslepel per vormpje.
Dan doe je nog 1 flinke theelepel jam in het midden. Zo bak je alles mee in de oven.
Bij mij 160 graden 20 min. En tadaa!
Heerlijk! Die combi fris zuur met zoet.
Bedankt voor de tip tigrasas. Heb ik gedaan haha
Maar het wil ook niet super vlak door de jam en creme fraiche die eruit stulpt...
Het werden echt wel grote muffins ook.
Misschien had ik het flinker afmoeten smeren dan. Maar wilde ook niet teveel jam krijgen. Dan was de verhouding zoek...
@baklataart jaaa die keukenmachine heeft de postbode deze week gebracht! Super blij mee. Rib uit mn lijf... Slapeloze nachten maar geeeeeen spijt! Wow!
Ik had nog een heel oude mixer. Geerfd van mijn overgroootmoeder. Ws de eerste philips mixer ooit er kwamen nu vonken uit... Dus was echt aan vervanging toe. Dan maar meteen goed!
Heel stijlvol. Erg mooi!! En die confetti maakt het nét wat extra! Top!!
Wow, wat een complimenten bedankt allemaal.
Ik merk zelf ook dat oefening kunst baart.
En goed gereedschap bijv. Die moulds helpt!
@baklataart jaaa die keukenmachine heeft de postbode deze week gebracht! Super blij mee. Rib uit mn lijf... Slapeloze nachten maar geeeeeen spijt! Wow!
Ik had nog een heel oude mixer. Geerfd van mijn overgroootmoeder. Ws de eerste philips mixer ooit er kwamen nu vonken uit... Dus was echt aan vervanging toe. Dan maar meteen goed!
Oh, wat super leuk dat je hem nieuw hebt heel veel plezier ermee
Dank je! Gaat wel lukken!
Wat leuk om ze hier ook te zien!! En inderdaad dat randje confetti eromheen maakt het net even af!! Leuk!!
dat ziet er leuk en vrolijk uit
Feestvarken : dan kan ik maar beter niet kijken hihi of mischien toch wel
Thanks for the link
Pagina's 1
DeLeuksteTaarten.nl Forum » Klein & fijn: Cupcakes, koekjes & los suikerwerk » Misschien wel de mooiste en lekkerste kerst cc's ooit